Práce u policie ČR pro ženu matku

Anonymní
4.1.20 12:55

Práce u policie ČR pro ženu matku

Ahoj ženy, za nedlouho mě čeká konec RD a návrat do pracovního procesu. Při RD jsem na mini úvazek pracovala ve svém původním oboru (účetnictví). Na původní místo se pravděpodobně vrátit nebudu moct a po pravdě ani moc nechci protože s malým dítětem by ta práce šla dělat těžko, respektive šla ale na úkor času s ním (byla jsem hlavní účetní). Tak přemýšlím co bych mohla dělat. Mám 2 VŠ a přemýšlím o práci u policie. Jednak z důvodu „jistoty“ zaměstnání a druhak relativního klidu oproti původní práci, kdy jsem domů chodila s hlavou plnou čísel s nervy na dranc a nebylo výjimkou pracovat 12 hodin, dovolená byla možná max týden a to ještě s telefonem u ucha. Chci se tedy zeptat, žen které u policie pracují, jaké máte zkušenosti, jak se vám tam pracuje, jak dobře můžete zkloubit práci a starost o děti a domácnost. Jak se dívají na časté paragrafy apod. Děkuji za každý komentář k tématu.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

31431
4.1.20 12:59

Jednak z důvodu „jistoty“ zaměstnání a druhak relativního klidu oproti původní práci, kdy jsem domů chodila s hlavou plnou čísel s nervy na dranc a nebylo výjimkou pracovat 12 hodin, dovolená byla možná max týden a to ještě s telefonem u ucha.

nemáš tak trochu iluze o tom, kam chceš, co budeš dělat a co od toho čekáš? Častými paragrafy budeš jistě miláčkem jakéhokoli kolektivu ;)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
182
4.1.20 13:02

A co by jsi chtela presne u PCR delat? Myslím funkci. Za me je to totiz uplne spatny napad, s ditetem uz vubec ne. Taky se priprav, ze na rok půjdeš do školy. Jinak ja ucim na stredni policejni, manzel je na obvode. Tak se ptej, co potrebujes vedet.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
4.1.20 13:07