Pražandy, jaký máte plat?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
Anonymní
29.12.17 08:53

Morava -menší město, učitel na ZŠ 2.st - 20 000 čistého

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
29.12.17 18:18

Se zájmem jsem si přečetla některé profese a platy v Praze :palec:
Já jsem učitelka na základní škole a učím 4.rok.Můj plat je 21 000 čistého. Na Prahu je to dost málo. To jsem slyšela od vícero lidi.
Kdybych byla sama bez manžela jen se svými dvěma dětmi, uživila bych nás, vzhledem k vysokým cenám nájmů v Praze, z tohoto platu jen velmi těžko :think: :(
Ale takhle mi zatím ty peníze stačí, něco i ušetřím :D
Jediná výhoda je asi naše pracovní doba a celkem časté volno (prázdniny, svátky ).
Učitelka 30

• Citovat
  • Upravit
36504
29.12.17 23:27
@Tejule píše: