Jiná žena přede mnou balí mého přítele

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 24.11.17 15:39
Přítel,jeho prace a..

Dobrý den,
Prosím o zachování anonymity, vztahové a citlivé téma. Partner pracuje jako číšník. Ma o něj zájem jedna slečna, která se o něj snaží. On říká, ze ji nechce.
Byla jsem svědkem, jak mu na uvitanou dala pusu, to už není. Ta slečna ví, ze ma pritelkyni. Predemnou za nim přišla, ukázala mu na sobě jaké ma tanga.On je k ni v me přítomnosti odměřený. Řekl ji at za nim přijde vecer-v tu dobu už jsem mela byt doma.
něco mu říkala a sáhla mu do rozkroku nastvanym tonem-ty me nechces!! Dle jeho slov, to ale ona už ví pres měsíc, ze ji nechce-to řekl me.
Na to jsem reagovala větou:tak na tohle si do večera u slečny pockam, tu vetu jsem mu řekla když už odesla. Později se vrátila a on ji řekl, at přijde příští týden. Tu vetu ji říkal opodál ode me.
Ona mu chtěla poslat letmou pusu, ale když viděla, ze se dívám, zdržela se, on se na ni dival.Byl u me, tak nereagoval.
Me říká, jak ji nechce a přitom ji dělá návrhy at přijde tehdy a tehdy. Když jsem s nim o tom mluvila, řekl, ze chce po něm půjčit peníze.
Večer se tam ještě ukázala a něco mu říkala, neslyšela jsem co, on ji odpovídal, ze ne. Dívala se na něj a prohlásila, když je tu ona, chovas se jinak.
Co si o tom myslíte? :think:

Stránka:  1 2 3 4 5 6 Další »
Reakce:
Barbucha3
Ukecaná baba ;) 1183 příspěvků 24.11.17 15:43

8o 8o Cože? Kolik vám všem je? :lol: Nějaká ženská tvému muži ukazuje na veřejnosti tanga a sahá mu do rozkroku? Tvůj muž před tebou jasné dává najevo, že má zájem, ale pouze v tvé nepřítomnosti? Jak z jiného světa, všichni tři.. :lol:

vertunka
Závislačka 4712 příspěvků 24.11.17 15:43

No tak tohle by mi teda hodne vadilo. Ona s nim koketuje a tvuj pritel ji v tom nijak nebrani, naopak.

Kolik mu je? A jak dlouho jste spolu??

Macik.S