Jiná žena přede mnou balí mého přítele

Napsat příspěvek
Velikost písma:
14642
24.11.17 19:49
@Anonymní píše:
Dobrý den,
Prosím o zachování anonymity, vztahové a citlivé téma. Partner pracuje jako číšník. Ma o něj zájem jedna slečna, která se o něj snaží. On říká, ze ji nechce.
Byla jsem svědkem, jak mu na uvitanou dala pusu, to už není. Ta slečna ví, ze ma pritelkyni. Predemnou za nim přišla, ukázala mu na sobě jaké ma tanga.On je k ni v me přítomnosti odměřený. Řekl ji at za nim přijde vecer-v tu dobu už jsem mela byt doma.
něco mu říkala a sáhla mu do rozkroku nastvanym tonem-ty me nechces!! Dle jeho slov, to ale ona už ví pres měsíc, ze ji nechce-to řekl me.
Na to jsem reagovala větou:tak na tohle si do večera u slečny pockam, tu vetu jsem mu řekla když už odesla. Později se vrátila a on ji řekl, at přijde příští týden. Tu vetu ji říkal opodál ode me.
Ona mu chtěla poslat letmou pusu, ale když viděla, ze se dívám, zdržela se, on se na ni dival.Byl u me, tak nereagoval.
Me říká, jak ji nechce a přitom ji dělá návrhy at přijde tehdy a tehdy. Když jsem s nim o tom mluvila, řekl, ze chce po něm půjčit peníze.
Večer se tam ještě ukázala a něco mu říkala, neslyšela jsem co, on ji odpovídal, ze ne. Dívala se na něj a prohlásila, když je tu ona, chovas se jinak.
Co si o tom myslíte? :think:
8o 8o 8o
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
251
24.11.17 21:23
@Anonymní píše:
Dobrý den,
Prosím o zachování anonymity, vztahové a citlivé téma. Partner pracuje jako číšník. Ma o něj zájem jedna slečna, která se o něj snaží. On říká, ze ji nechce.
Byla jsem svědkem, jak mu na uvitanou dala pusu, to už není. Ta slečna ví, ze ma pritelkyni. Predemnou za nim přišla, ukázala mu na sobě jaké ma tanga.On je k ni v me přítomnosti odměřený. Řekl ji at za nim přijde vecer-v tu dobu už jsem mela byt doma.
něco mu říkala a sáhla mu do rozkroku nastvanym tonem-ty me nechces!! Dle jeho slov, to ale ona už ví pres měsíc, ze ji nechce-to řekl me.