Problém s doručením balíčku - Česká pošta

Anonymní
16.4.21 20:50

Problém s doručením balíčku - Česká pošta

Dobrý den, máte prosím zkušenost se ztraceným balíkem? Objednávám pravidelně z jednoho spolehlivého eshopu a nikdy nebyl problém, nyní mi jako vždy přišel mail, že balík mi byl odeslán, ale pošta ho nedoručila a je ticho po pěšině. Vždy mi po mailu z eshopu o odeslání přišla ještě týž den od ČP sms o převzetí balíku a že ho budou následující den doručovat, nyní nic.
Co teď dělat? Mám celkem obavy, balík byl za 2000 kc.
Děkuji za každou radu ;)

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
63703
16.4.21 20:51

Kontaktovat prodejce, reklamace je na něm

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
638
16.4.21 20:59

Pošta je straně nespolehlivá. Baliky vůbec nechodí. Ve schránce mám vždycky papír že balík doručovali, já byla doma celý den… Tak jakým stylem to asi funguje.
Měla by jsi tedy v té SMS mít nějaký kontakt. Skusila bych tam zavolat a ten balík vyslídit… :palec: 8)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8004
16.4.21 21:00

Číslo balíku a na netu vyhledat

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1985
16.4.21 21:02

No, ale reklamaci musí řešit odesílatel, tedy prodejce.. Na poště vám řekli co?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8359
16.4.21 21:05

Jestli máš číslo balíku tak si vyhledej kde je, jinak to bude muset řešit odesílatel.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
16.4.21 21:09

@KKikina SMS od ČP právě nepřišla. Pouze mail od eshopu s fakturou a č. objednávky a potvrzení o expedování zásilky…

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
16.4.21 21:11

@Cenarius číslo balíku právě nemám. Nemam od ČP vůbec nic. Pouze mail od eshopu s fakturou a č. Objednávky a potvrzení o expedování zásilky

  • Citovat
  • Nahlásit
10774
16.4.21 21:12
@Anonymní píše:
@KKikina SMS od ČP právě nepřišla. Pouze mail od eshopu s fakturou a č. objednávky a potvrzení o expedování zásilky…

A podací číslo balíku ani odkaz na sledování zásilky v to emailu nebyl?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
16.4.21 21:13

@ivašot. Nene bohužel, to tam od toho eshopu nemám nikdy.

  • Citovat
  • Nahlásit
10774
16.4.21 21:16
@Anonymní píše:
@ivašot. Nene bohužel, to tam od toho eshopu nemám nikdy.

A jak je to dlouho, co to odeslali?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8359
16.4.21 21:19
@Anonymní píše:
@ivašot. Nene bohužel, to tam od toho eshopu nemám nikdy.

A jak je to dlouho? Tak budeš muset napsat do toho eshopu ať prověří kde balík je.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
16.4.21 21:19

@ivašot. Minulý týden, mám právě zkušenosti že vždy jde od nich vše jak na drátkách a po zaplacení mam balik do 3 dnu doma :nevim:

  • Citovat
  • Nahlásit
10774
16.4.21 21:22
@Anonymní píše:
@ivašot. Minulý týden, mám právě zkušenosti že vždy jde od nich vše jak na drátkách a po zaplacení mam balik do 3 dnu doma :nevim:

Normálně bych reklamovala u eshopu. Jestli to opravdu odeslali, tak to budou muset řešit s poštou.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6424
16.4.21 21:24

Dobrý den paní/pan…

Vaši objednávku číslo… jsme právě odeslali.

Zásilku můžete sledovat na níže uvdené adrese pod číslem balíku…

Takto obvykle vypadá potvrzení o odeslání zásilky aby jsi mohla sledovat balík. To je celkem standart dnes. V jakém formátu( co t psali) ti posílal ten obchod potvrzení o odeslání v minulosti kdy to balík přišel a teď?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat