Problémy s agenturou - překladatelka

Anonymní
6.3.21 16:57

Problémy s agenturou - překladatelka

Pracuji jako překladatelka i pro jednu agenturu mnoho let, poslední měsíce jsou však hrozné problémy. Práce je placená špatně (měsíčně to dělá max 5 tisíc a to ještě, když se zadaří…), nicméně očekávají, že překlad bude hotový většinou do druhého dne a poslední dobou třeba okamžitě. V praxi to znamená, že jsem skoro non stop na telefonu a u pc. Jedná se spíše o kratší text pro online marketing. Často chtějí taky opravy anebo že text upravili a do půl hodinky je třeba to změnit atd. V době covidu platí s měsíčním zpožděním, tj v únoru dostávám zaplaceno za prosinec. Poslední dobou jsou stále více nepříjemní, nejspíš mají nějaké interní problémy a zlost si vylévají na překladatelích.
Máte někdo podobnou zkušenost? Poslední dobou si tam opravdu připadám jako nádeník :roll:

prosím anonym kvůli práci.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1145
6.3.21 17:06

5 tisíc a nonstop u pc s dvouměsíčním zpoždění výplaty?
Když budou volat, že potřebují do půlhodiny výkon, klidně jim můžeš říct, že do půlhodiny očekáváš výplatu na účtě.
Stojí ti to zato?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
16003
6.3.21 17:09

No hledej jiné zákazníky…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
434
6.3.21 17:44

Na to bych se vykašlala. Překlady jsou stále potřeba, jinou práci určitě najdeš…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
6.3.21 17:52