Prudké nabrání kg

96
13.6.21 15:21

Prudké nabrání kg

Ahoj holky, prosím o názor.
Prosinec zt, duben zt. Od leden beru letrox 50, víkendy 75. Teď v červnu bez změny jídelníčku mi najednou začaly otékat nohy a ruce, i prsty. Strašně se mi nafouklo břicho i boky, a manžel říká, že i stehna a lýtka. MS pravidelná. Váha 7 kg nahoře.
Bolest kolen a kotníků je šílená, beru ibalgin.
Mám si s tím zajít nebo za to může Letrox? Co s tím?
Má někdo zkušenost? Děkuji.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
10178
13.6.21 15:27

Asi bych šla k doktorovi. Tohle nevypadá jako vedlejší účinek letroxu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
96
13.6.21 15:31

@karkarka
Právě jsem myslela hormony. Ale po půl roce… :nevim:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
588
13.6.21 16:13

To bych určitě řešila s MUDr.
Ledviny?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5452
13.6.21 16:23
@PT PCE píše:
Ahoj holky, prosím o názor.
Prosinec zt, duben zt. Od leden beru letrox 50, víkendy 75. Teď v červnu bez změny jídelníčku mi najednou začaly otékat nohy a ruce, i prsty. Strašně se mi nafouklo břicho i boky, a manžel říká, že i stehna a lýtka. MS pravidelná. Váha 7 kg nahoře.
Bolest kolen a kotníků je šílená, beru ibalgin.
Mám si s tím zajít nebo za to může Letrox? Co s tím?
Má někdo zkušenost? Děkuji.

Ano, za to by mohl i Letrox, cupitej k endokrinologovi.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat