Průjem po vitamínu C s vápníkem

Anonymní
22.6.21 18:44

Průjem po vitamínu C s vápníkem

Pardon za anonym…beru vitamín C 500 s vápníkem, od firmy Pharma Nord, nechápu 8× z 10 mi nic neudělá, 2× mě chytnou křeče a mám průjem, má někdo po vitamínu C stejný problém?

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5
22.6.21 19:05

Záleží jak velkou dávku berete. Co se týká vitamínu C tak tělo si vezme z potřebné dávky jen to co potřebuje. Zbytek co je už navíc se z těla vyloučí močí a hlavně stolicí v podobě průjmu. Denní dávka vitamínu C by se mněla pohybovat kolem 3-5g, pokud se neberou další doplňky které obsahují vitamín C

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
22.6.21 19:12
@Olinka78 píše:
Záleží jak velkou dávku berete. Co se týká vitamínu C tak tělo si vezme z potřebné dávky jen to co potřebuje. Zbytek co je už navíc se z těla vyloučí močí a hlavně stolicí v podobě průjmu. Denní dávka vitamínu C by se mněla pohybovat kolem 3-5g, pokud se neberou další doplňky které obsahují vitamín C

Beru 500 mg

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat