První zrcadlovka

8.4.20 13:18

První zrcadlovka

Ahoj :andel:

chtěla bych poprosit, zda by mi někdo neporadil jakou zrcadlovku si pořídit?
Chi začít fotit a učit se. Samozřejmě ne úplně nic složitého a drahého, tak max do 12 000 Kč, jsem úplný amatér. Bohužel mi nemá kdo poradit a v obchodech mohou radit tak, aby prostě prodali.
Koukala jsem se na Canony a ty vypadají dobře.

https://www.datart.cz/…-75-300.html?…

Co myslíte? Moc moc děkuji

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Lynx.lynx
8.4.20 13:31

Nějakou dobu se tomu věnuju a když jsem si, právě, jako první zrcadlovku objednala tohle, tak jsem to obrečela. Fotil úděsně, popravdě líp fotil můj telefon. Znovu bych do toho už nešla. Teď mám Nikon D5600 s lepším objektivem, ale do začátku ti bude stačit 18-55mm která je základním setu. To je foťák který podle mě fotí dost kvalitně a dá se na něm naučit, ten Canon byl za mě fakt katastrofa.

• Citovat
  • Nahlásit
1260
8.4.20 13:59

Doporučuji z bazaru a vyzkoušet starší modely (na pixelech už dneska moc nezáleží), já si první kupovala asi před 10 lety za první brigády (asi 15 000 i se dvěma sklama, měla jen 10MPx), a do teď na ni vzpomínám, asi ji dám i opravit, fotila fakt dobře… Koukni které ovládání ti vyhovuje, protože je lepší zůstat u jedné značky kvůli objektivům). Takže projít obchody, vzít to do ruky, ošahat to a zkusit. A pak bych zkusila pohledat starší modely po bazarech…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10165
8.4.20 14:02
@Lynx.lynx píše:
Nějakou dobu se tomu věnuju a když jsem si, právě, jako první zrcadlovku objednala tohle, tak jsem to obrečela. Fotil úděsně, popravdě líp fotil můj telefon. Znovu bych do toho už nešla. Teď mám Nikon D5600 s lepším objektivem, ale do začátku ti bude stačit 18-55mm která je základním setu. To je foťák který podle mě fotí dost kvalitně a dá se na něm naučit, ten Canon byl za mě fakt katastrofa.