Rizikové těhotenství

435
3.6.05 09:46

??Rizikové těhotenství??

Dobré ránko!! :lol:

jak jsem se jiz zminovala cekam dvojcatka :D 7. tyden. Gynekolog se zminoval ze by bylo nejlepsi co nejdriv jit na rizikove tehotenstvi. Me to zatim pripada zbytecne…nic mi neni..nezvracim spatne mi taky neni akorat jsem trochu vic unavena. Navic pracuju jako asistentka ve statnim sektoru, takze mam praci vice mene v pohode a berou na me docela ohled. Videla bych to ze bych sla na rizikove tehotenstvi az tak v srpnu. Zajimalo by me jestli s tim mate nekdo zkusenosti a muzete mi please poradit :oops: Dík moc Martina

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymni
3.6.05 09:54

Ahoj Martino, taky pracuju ve státní správě, mám pohodovou práci v kanceláři. Vzhledem k tomu, že dojíždím denně 80 km tam a zpět, mě gynekolog už od třetího měsíce „nutil“ jít na nemocenskou, s tím že dojíždění dítěti neprospívá. Bylo mi dobře, chodila jsem nakonec do práce až do porodu a bylo to v pohodě. Jednak mám slušný příjem a jednak bych se doma akorát nudila. Takže já jsem pro pokud to jde, chodit do práce.
 Lenka

• Citovat
  • Upravit
50
3.6.05 09:56

Ahoj, radsej daj na svoho lekara.
Ja som zacala v 8.tt slabo krvacat, Dr. mi nakazal lezat doma na rizikovom, nepocuvla som, lebo som sa citila dobre a krvacanie po liekoch ustalo. Ale asi len na 2 dni a potom sa to so mnou tiahlo az do 13.tt a boli to riadne stresy..
Teraz som v 18.tt, citim sa super, ale uz nechcem riskovat. Aby som vsak nestracala na PN-ke, dohodla som sa so zamestnavatelom na praci z domu - nastastie mi vysiel v ustrety.
Drzim palce! Rysulka

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1652
3.6.05 11:59

Ahoj Martino,