Růstový spurt miminko 18dnů

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Pucinka0
Kecalka 305 příspěvků 28.04.18 08:35
Růstový spurt miminko 18dnů

Ahoj mám doma druhého syna 18dnů a v kojení jsem nováček. Bohužel u prvního syna jsem nekojila dlouho - pouze necelé 2 týdny. Takže o kojení toho moc nevím. Každopádně teď 2 den se mi přes den budí syn po necelé hodina s pláčem a dožadování se prsa (vždy zkouším na malíčku zda saje a má hlad jinak to u nej nepoznám) potom saje, ale dlouho to nevydrží myslím, že tak cca necelých 5minut možná ani to ne. A usne. Dám krknout a do postýlky. Toto se opakuje celý den. Někdy se začne rozčilovat už při kojeni. Přitom se neprohýbá nekroutí, takže usuzuji, že to bříško není. Večer se mi též budí častěji než se budil. Může to být spurt růstový? Jsem z toho už vyřízená. Děkuji za rady

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:

hapolda
Ukecaná baba ;) 1025 příspěvků 28.04.18 08:46

Asi muze :think: zkus vydrzet, u nas to preslo po trech dnech zase do normalu a kojim stale (14 mesicu) pravda, ze nase byla uz starsi, tak kolem trech mesicu :nevim:

Petrusska007
Ukecaná baba ;) 1219 příspěvků 28.04.18 08:53

Miminko muže sát malicek i bez hladu. Prostě jen sací reflex. Já bych to tipovala na bolest břicha, kroutit se u toho vyloženě nemusí. To příliš časté kojení to muže jen zhoršit, je lepší kojit déle (přední i zadní mléko), než po hodině po dobu 5ti minut. Zkus udělat větší odstup mezi kojením (alespoň 1,5 hodiny), nebude se mu tolik míchat v žaludku staré a nové mléko (to také způsobuje bolest nebo blinkání) a pokud mezitím bude plakat, tak houpat, houpat, utěšovat, asi to bude bříško.

U nás tohle ustoupilo až tak kolem toho 3. měsíce, ani se moc nekroutil, ale částo plakal. Bylo to stejné jako u tebe, ale Dr. mi říkala, že mimina mají prostě nezralou trávicí soustavu a bolí je každý “prd”, který prochází střevy.

Pucinka0
Kecalka 305 příspěvků 28.04.18 09:01