Reklama

Sex rada

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonym131012
Stálice 62 příspěvků 30.03.18 01:10
Sex rada

Ahoj Holky s přítelem se snažíme o miminko dnes je to týden od mé ovulace měla jsem styk před, v den ovulace, druhý den po a předevčírem mám asi hloupý dotaz ale chtěla jsem se zeptat jestli sexem který máme teď po ovulaci jestli tím nemůžeme narušit uhnizdeni vajíčka jestli se tedy chytlo při ovu? Dekuju jsem začátečník :nevim: :nevim: :nevim:

Přečtěte si článek: Ovulace – doba pro početí miminka

Reklama

Reakce:

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 30.03.18 03:03

:lol: Ne sexem opravdu nemuzes narusit pripadne uhnizdene vajicko :D Ja fakt nechci byt zla ale zasmala jsem se :lol:

Verun83
Echt Kelišová 8615 příspěvků 33 inzerátů 30.03.18 07:16

Ne

andelka83
Neúnavná pisatelka 19347 příspěvků 30.03.18 07:50

Ne, nemůžete

Lenka Sombergová
Stálice 53 příspěvků 30.03.18 07:58

Také se nemusíte kolem ovulace denně milovat. Spermie v tobě cca 2 dny přežijí a musí také dozrát. Ať se brzy zadaří :)

Reklama

Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Očkování a autismus - mýtus, který ohrožuje dětské zdraví

Očkovat, či neočkovat? Téma očkování dětí se stalo v dnešní době mezi rodiči... číst dále >

Jak jsme přežili krmení z láhve

Jmenuji se Laura a jsem máma. Jako by to bylo včera, když jsem se nestačila... číst dále >

Články z Expres.cz

Býval za andílka i hubu nevymáchanou. Proč je Zelenka další průšvihář?

Další fotbalový svéráz, další bývalý sparťan má oplétačky. Po Tomáši Řepkovi... číst dále >

Novinářky potvrdily, že žádní sirotci neexistují, arabista jejich hledání nechápe

Reportérka České televize Markéta Kutilová odjela do Libanonu, aby zjistila,... číst dále >

Články z Ona Dnes

VIDEO: Jak se ze služky Gottwaldové stala první dáma. A lidé se jí smáli

Toužila být obdivována jako její předchůdkyně Hana Benešová. Jenže Martě... číst dále >