Sex rada

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonym131012
Povídálka 50 příspěvků 30.03.18 01:10
Sex rada

Ahoj Holky s přítelem se snažíme o miminko dnes je to týden od mé ovulace měla jsem styk před, v den ovulace, druhý den po a předevčírem mám asi hloupý dotaz ale chtěla jsem se zeptat jestli sexem který máme teď po ovulaci jestli tím nemůžeme narušit uhnizdeni vajíčka jestli se tedy chytlo při ovu? Dekuju jsem začátečník :nevim: :nevim: :nevim:

Přečtěte si článek: Ovulace – doba pro početí miminka

Reklama

Reakce:

Anonymní  30.03.18 03:03

:lol: Ne sexem opravdu nemuzes narusit pripadne uhnizdene vajicko :D Ja fakt nechci byt zla ale zasmala jsem se :lol:

Verun83
Echt Kelišová 8233 příspěvků 33 inzerátů 30.03.18 07:16

Ne

andelka83
Neúnavná pisatelka 18713 příspěvků 30.03.18 07:50

Ne, nemůžete

Lenka Sombergová
Stálice 53 příspěvků 30.03.18 07:58

Také se nemusíte kolem ovulace denně milovat. Spermie v tobě cca 2 dny přežijí a musí také dozrát. Ať se brzy zadaří :)

Reklama

Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

OSVĚDČENO: Výlety, které zabaví děti a neunaví rodiče

Zavřené školky a letní prázdniny si žádají jediné – vyrazit na... číst dále >

Nákup na AliExpressu: Jak ho zvládnout krok po kroku?

Dámské, pánské i dětské oblečení, hračky, dekorace, nábytek, šperky… zkrátka... číst dále >

Články z Expres.cz

To se nepovedlo! Patrasová si pochvalovala festival, kde zemřel mladý chlapeček

Chtěla fanouškům ukázat, jak moc si to užila. Místo toho si ale uřízla... číst dále >

Brněnská hvězdička Nela Slováková: Údajně bohatého přítele Martina pustila k vodě

Vítězka reality show Hotel Paradise Nela Slováková (28) je zase volná! Vztah... číst dále >

Články z Ona Dnes

Velká fotosoutěž na téma Léto v plavkách

Plavky jsou pro nás nepostradatelnou součástí léta. Na pláži u moře, u... číst dále >

VIDEO: Módě ve Varech vládla romantika, velké brýle a pohodlné tenisky