Sex rada

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonym131012
Povídálka 43 příspěvků 30.03.18 01:10
Sex rada

Ahoj Holky s přítelem se snažíme o miminko dnes je to týden od mé ovulace měla jsem styk před, v den ovulace, druhý den po a předevčírem mám asi hloupý dotaz ale chtěla jsem se zeptat jestli sexem který máme teď po ovulaci jestli tím nemůžeme narušit uhnizdeni vajíčka jestli se tedy chytlo při ovu? Dekuju jsem začátečník :nevim: :nevim: :nevim:

Najdete v encyklopedii: Ovulace

Reklama

Reakce:

Anonymní  30.03.18 03:03

:lol: Ne sexem opravdu nemuzes narusit pripadne uhnizdene vajicko :D Ja fakt nechci byt zla ale zasmala jsem se :lol:

Verun83
Echt Kelišová 7855 příspěvků 34 inzerátů 30.03.18 07:16

Ne

andelka83
Neúnavná pisatelka 18307 příspěvků 30.03.18 07:50

Ne, nemůžete

Lenka Sombergová
Stálice 53 příspěvků 30.03.18 07:58

Také se nemusíte kolem ovulace denně milovat. Spermie v tobě cca 2 dny přežijí a musí také dozrát. Ať se brzy zadaří :)

Reklama

Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Počítání peněz, samota i blýskání na lepší časy. Jak se žije maminkám samoživitelkám z eMimina?

Byla to láska jako trám, ale po svatbě se z něj stal jiný člověk. Nezměnil se... číst dále >

Jak si sbalit tašku do porodnice a nezbláznit se

Jmenuju se Laura a čekám druhé dítě. A možná to znáte taky – to si takhle... číst dále >

Články z Expres.cz

Jak to jen dělal? Vědci popsali Jacksonův trik s popíráním gravitace

Vzpomínáte si na tanec Michaela Jacksona v klipu Smooth Criminal? Král popu v... číst dále >

Koukalová lže? „Pozvánku na galavečer dostala!“ brání se biatlonový svaz

V pondělí proběhl v pražském Fóru Karlín galavečer Biatlonista roku, místo... číst dále >

Články z Ona Dnes

Pět pádných důvodů, proč by každá žena měla častěji masturbovat

Ať už žijete v partnerském vztahu, nebo jste zrovna sama, měla byste si podle... číst dále >