Sociální pracovnice – vzdělání

Anonymní
31.1.19 12:48

Sociální pracovnice-vzdělání

Zdravím, je tu někdo kdo má VOŠ sociálně právní nebo vysokou? A jako co pracujete? Studuji tento obor, ale nevím co chci dělat. Dá se v tomto oboru slušně vydělat? Svěříte se někdo anonymně s pozicí a platem? Baví vás vaše práce? Děkuji

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
31.1.19 12:55

Mám vystudovanou VOŠ sociálně-právní, pak Bc. v jiném oboru. Dělám sociální pracovnici v domově pro osoby s mentálním postižením. Práce mě baví. Plat na plný úvazek 27.500 Kč.

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
31.1.19 12:57
@Anonymní píše:
Zdravím, je tu někdo kdo má VOŠ sociálně právní nebo vysokou? A jako co pracujete? Studuji tento obor, ale nevím co chci dělat. Dá se v tomto oboru slušně vydělat? Svěříte se někdo anonymně s pozicí a platem? Baví vás vaše práce? Děkuji

Taky studuji tento obor a v soc. službách dělám už pár let. Proč jsi na tu školu šla? Já se rozhodovala dle svého zaměření a představ. Slušně se vydělává v jiných oborech než v sociální práci.

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
31.1.19 13:08

Mám vošku sociální práce a bakaláře speciální pedagogiky a jsem asistentka pedagoga, mám plný úvazek a hrubého 29 tisíc. Prosím nechat anonym nebo smazat

• Citovat
  • Upravit
24988
31.1.19 13:09

ze soc. práce nezbohatneš… švagrová měla donedávna v soc. ústavu s praxí 20 let čistou dvacku… kamarádky v neziskovce 15… tohle je práce, která se nedělá pro peníze…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
31.1.19 13:10
@Lucy75 píše:
ze soc. práce nezbohatneš… švagrová měla donedávna v soc. ústavu s praxí 20 let čistou dvacku… kamarádky v neziskovce 15… tohle je práce, která se nedělá pro peníze

Zjistit to ve třeťáku je ale frustrující :lol:

• Citovat
  • Upravit
12965
31.1.19 13:45

Vydělává se v jiných oborech, spoustu lid to celkem baví, ale v určitých oblastech je asi docela velké riziko vyhoření.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
847
31.1.19 14:17