Špinění mimo cyklus při antikoncepci

Anonymní
20.8.21 12:40

Špinění mimo cyklus při antikoncepci

Dobrý den beru antikoncepci už 7 měsíců. Včera jsem začala brát nové plato. Nicméně vždy mi trvá menstruace 6 dní. Včera jsem měla menstruaci a když mi měla skončit a dneska jsem špinila. Nikdy jsem tohle nezažila. Není něco špatně? Třeba že by bylo riziko snížení antikoncepce? A občas mě pobolívá podbřišek. Pokud má někdo zkušenost prosím napište děkuji.

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
220
20.8.21 14:53

Bud se telo cisti, nebo ti nesedi lentilky. Pockala bych do dalsi ms, pokud se opozdi, prijde driv, nebo tak, tak ti nemusi sedet lentilky. Taky mi to tak delalo, a doktor mi predepisoval silnejsi ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
20.8.21 14:55

@Capricorn61 no ono to je vysokohormonální antikoncepce a navíc ji beru uz 7 měsíců a nestalo se mi to ještě. A může být narušena ochrana?

  • Citovat
  • Nahlásit
220
20.8.21 15:04
@Anonymní píše:
@Capricorn61 no ono to je vysokohormonální antikoncepce a navíc ji beru uz 7 měsíců a nestalo se mi to ještě. A může být narušena ochrana?

Tak to netusim. Ono je otazka, jestli se treba jen necistis. Protoze ja vzdycky po menstruaci spinila, tzn. ze to nejhorsi bylo za mnou, ale treba jeste 5 dni jsem nosila intimky. Takze na to ti neodpovim. Ale zkus zavolat doktorovi. Vis jak, lepsi se zeptat, za to nic nedas. I sestricka by toto mela vedet.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
20.8.21 15:08

@Capricorn61 dobře děkuji

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat