Špinění po IUI

17.7.13 21:29

Špinění po IUI

Dobrý večer
dnes jsem si udělala teh. test po první inseminaci (14dní)dali mi hor. prášky Utrogestan. Ukazal se jako neg. a maloučko jsem zašpinila ani mi to jako špinění nepřišlo, odpoledne ještě jednou a od té doby nic ani mě nebolí břicho jako vždy při měsíčkách. Je tedy možné že se přeci jen dočkáme dobré zprávy nebo je to zpusobeno hormony? Moc prosím o názor jsme s přítelem začátečníci. Ještě jednou moc děkuji

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

5428
17.7.13 21:46

Ahoj, já po IUI také špinila a přesně 14 dní na to jsem našla //.
Hodně štěstí! :-)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17.7.13 21:57

Já špinim až ted po tech 14dnech po inseminaci a že by se mi uhnizdovalo vajíčko až ted se mi nezdá ale možné je vše… Moc gratuluji

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6751
18.7.13 07:07

Nic není nemožné, ale utrogestan může způsobit zkrácení cyklu, já měla MS jen dva dny místo 5. Držím pěsti! Nebyla jsi na krvi? A ten utrogestan jsi vysadila, anebo ho stále užíváš?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
18.7.13 12:01

Na krvi jsem ješte nebyla a utogestat jem vysadila bylo mi receno ze pri mesickach mam vysadit ale jestli tohle jsou mesicky nevim…vzdy jsem je mela po 32dnech tad se dostavila asi driv a hlavne jsem to mela vzdy od rana hodne silne a bolest bricha hrozna :,(
Dekuji holky ze mi pisete, jsem v iui novacek a nevim co se semnou deje nebo jestli je to normalni

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
503
23.10.13 10:52

Holky v patek sem byla na iui… dnes streda a ja slabe spinim…(

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama