Společné zdanění manželů

Napsat příspěvek
Velikost písma:
Anonymni
29.1.07 16:50

EvaH

není to tam,protože,si to odečteš ve svém Dapč.1,mám to už hotové,je to tam všechno trochu jinak(jiné formuláře),loňské neplatí.ale letos je to ještě výhodnější,kvůli lepším daňovým pásmům

  • Citovat
  • Upravit
629
30.1.07 09:06

Maminky prosím když jsem celý rok na MD nic jiného jsem neměla, potřebuju k tomu něco ze sociálky nebo z práce nějaké potvrzení? Moc prosím

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
133
30.1.07 14:54

Lajlo,

zavolej si na finančák, tam Ti to řeknou.

Jinak já jsem loni měla potvrzení jen z práce a ze OSSZ si to vyžádali sami.

Erika

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
30.1.07 16:01

potvrzení ze sociálky potřebuješ doložit do svého dapu.měla by jsi podložit veškeré příjmy za 12 měsícu,jestliže si pobírala jen sociální příspěvek(3600)nepodléhá zdanění a manžel si může na tebe odečíst položku 4200 kč,s vypočtené daňe

  • Citovat
  • Upravit
250
30.1.07 16:06

Lajlo pokud jsi neměla žádné příjmy, které vyjmenová zákon, tak žádné potvrzení ze socky nepotřebuješ. Pokud by „hodná teta“ na FÚ po tobě něco požadovala a otravovala, tak jí dej čestné prohlášení, že jsi neměla žádné příjmy ke zdanění. :wink:

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
30.1.07 17:22

Je lepší ten výpis doložit ze sociálky,protože bez něj se hodné tety na finančáku ještě více spomalí ověřováním příjmů a penízky z vratky ti přijdou zbytečně pozdě.jsou totiž nevěřící tety

  • Citovat
  • Upravit
250
31.1.07 16:28

Daně se vracejí do 30-ti dnů. Tzn., že do 30. dubna 2007 dostaneš prachy ze společ. zdanění. A většinou dřiv ti je nevrátí.
A vzhledem k tomu, že „hodné tety“ jsou povinny zatěžovat daňové subjekty co nejméně, žádné potvrzení ze socky z principu neposílám. Člověk se musí umět trochu bránit a ne dělat ze sebe poskoka. Hodné tety totiž hodně často překračují hranice, za které nesmí.

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
72
7.2.07 11:55

Ahojda, prosím o radu. Vloni jsme také dělali společně zdanění manželů a to jsem pobírala ještě mateřskou(která se počítala do příjmů). Sečetli jsme tedy příjmy a i já jsem si na sebe uplatnila částku na poplatníka (okolo těch 30 tis.). Letos je toto nazvané jako sleva na dani na poplatníka (600 měsíčně). Když si vezmu polovinu manželova platu (protože já budu mít nulu), tak si tuto slevu na daních na poplatníka můžu také uplatnit jako vloni? Nějak se mi to nezdá. No ale vloni to šlo? Manžel na mě uplatní ještě 4200,–. Děkuji za radu. Tvítí

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
250
7.2.07 11:59

Pokud vím, tak žádná mateřská se nepočítá do příjmů (pokud jsi ji loni zdanila, tak sis zdanila příjem, který jsi nemusla). Pokud nemáš žádné další příjmy nebo jen do 38040,– Kč, tak si manžel uplatní na tebe slevu 4200,– a každý z vás má svou slevu na dani 7200,– Kč

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
72
7.2.07 16:24

Biny děkuju, já jsem to špatně napsala, samozřejmě že jsem nedanila, ale měla jsem asi myšlenkový pochody takové, že na mě manžel ještě neuplatňoval slevu. Popletla jsem to já. No mě se zdá neuvěřitelný, že si můžu napsat slevu na dani na poplatníka, když vlastně nemám příjem. Ale to bude asi to kouzlo společného zdanění manželů.

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
250
8.2.07 08:44

Na slevu má nárok každý poplatník kromě důchodců (a i ti v určitém případě ano). :lol: Přece bys nechtěla všechno danit? už tak stát bere až moc :evil:

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
741
12.2.07 21:25

ahoj,

chci se zeptat. Když jsem měla jediný příjem z brigády 2000 kč, za celý rok, tak to taky musím přiznávat? Slyšela jsem, že je nějaká hranice, pod kterou když je ten příjem, tak se to danit nemusí.
Poraďte prosím, jsem z toho jelen ! :roll:

Bibina

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
72
13.2.07 17:39
Bibina píše:
ahoj,

chci se zeptat. Když jsem měla jediný příjem z brigády 2000 kč, za celý rok, tak to taky musím přiznávat? Slyšela jsem, že je nějaká hranice, pod kterou když je ten příjem, tak se to danit nemusí.
Poraďte prosím, jsem z toho jelen ! :roll:

Bibina

Také jsem někde slyšela, že příjem do 2000,– nemusíš nikde uvádět. Tak si myslím, že se tě to týká. Já měla asi 1200,–, no a také se prý nic neděje. Ale nevím, jak jsi to měla přesně, nebo jestli je to 2000 včetně. Třeba poradí i jiná maminka. Pa Bibino

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
72
13.2.07 17:56

Prosím prosím POMOC
Má tady již někdo vyplněný přiznání? Nevím si rady s řádky 64 až 84 jak u manžela tak u mě(nejvíce mi dělá problém daňové zvýhodnění na dítě, jak to má být správně na řádkách napsané???). Já jsem na MD, manžel vydělával. Základ daně máme 99900,– (to je řádek 57), řádek 60 je 11988,–.
Pak už je to u každého jinak. Oba dva budeme mít vyplněný řádek 64 - 7200,–??? Manžel pak řádek 65a- 4200,–. Jak pak mám vyplnit řádek 72, 73,74,75,76 a 77 ??? Je daňový bonus sleva na daňi na dítě? A když manželovi výjde na řádku 71 částka 588,–, jak mu tam mám odečíst ještě 6000,– na holku? Na řádku 73 je totiž napsané že sleva na daňi může být uplatněna max do výše daně na řádku 71????? Na řádku 84 mám pak já úhrn sražených záloh na daňi čistou nulu no a manžel to, co tam má psané v papírech od zaměstnavatele. Rozdíl bych pak zvládla.
To jsem to teda napsala složitě, ale snad se tady najde odborník, který má před sebou papíry. Už nevím kudy kam.
Děkuji moc.

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1078
13.2.07 18:40

V řádku 64 bude 7200,–kč u obou

v řádku 84: kolik bylo manželovi strženo na zálohách na daň

řádek 65a): 4200,–
pokud jedno dítě celý rok : tak řádek 72: 6000,–kč
73: max do výše 71 řádku

74:71-73

75: 72-73

76: to je částka, kterou má na potvrzení z práce

77:75-76

Pokud bys chtěla podrobnější popis, piš mi na info@bobecek.cz

Ivulka

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Právní poradna pro odškodnění a náhradu škody

Ikona - Petr Novák

Mgr. Petr Novák