Stěhování, škola, práce, dítě?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
28.7.18 20:57

Stěhování, škola, práce, dítě?

Ahoj všichni, mám takový dotaz a chci nasbírat, co nejvíce názorů.
Abych to uvedla na pravou míru.
Je mi 18let, mám skoro dvouleté dítě, studuju a bydlím s mamkou.
Jenže teď nastali jistě komplikace, hádky atd. doma. Čekají mě ještě dva roky studia, ale jistě vím, že to doma nevydržím a chci se odstěhovat.
Jenže taky vím, že je to finančně náročné.
Taky bych školu chtěla dodělat a nevím, kdy a kde by mi malého vzali do školky + bych potřebovala peníze na žití. Tak se chci zeptat, jaky na to máte názor.
Jen si prosím nechte připomínky, že mám malého brzo atd. Děkuju :)

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4380
28.7.18 20:59

kde je otec dítěte?? no v tvém případě asi azylák, jinak nevím pod most asi nechceš

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4214
28.7.18 21:04

Domluvit se s kamarádkou nebo holkou, která ma taky dítě a jít bydlet společně. :)

Příspěvek upraven 28.07.18 v 21:05

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4523
28.7.18 21:05

Školu studuj dálkově, chod do práce a dítě dej do jeslí.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6860
28.7.18 21:06

Pokud chceš svoje bydlení budeš muset jít pracovat. Oběhni si jesle a třeba i školky jestli ti malého nevemou. Jak skloubit školu a práci nevím. Nevím jaké máš v okolí možnosti jestli by to šlo udělat dálkově. Nějaký indiviální plán nebo tak. Tatínek dítěte platí? Zapojuje se do výchovy? Bere si dítě?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7228

no tak ted jsou prazdniny, tak občas na brigadu, něco našetřit anajít si spolubydlení, ale spíš bybylo jednodušší počkat s osamostatněním po škole…

v některých mš berou děti od 2 let. ale chce to je obvolat a dítě se musí umět samo najíst a vyčurat

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2933