Reklama

Dohady o bydlení

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Aneta2433
Povídálka 20 příspěvků 26.07.18 13:07
Dohady o bydlení

Ahoj. Řešíme s partnerem už rok bydlení. Chceme postavit dům. Máme 4 měsíční dceru. Já od mala vyrůstala na vesnici, mám to tam ráda. Je tam klid a krásná krajina. A všude je kousek. Pracuji jako učitelka v blízkém městě vzdáleném asi 6 km od domu, kde jsem vyrůstala. Na druhou stranu je město Tábor, asi 12 km. Práci mám jistou na dobu neurčitou. V blízkosti domu mých rodičů mi babička darovala pozemek, asi 1100 m. Obec Janov. A na něm bych chtěla stavět. Přítel pochází z Hluboké. To je asi 30 km, po dálnici by byl doma coby dup. V okolí Hluboké má práci. Časově dost náročnou. Rodinu tu nemá. Ani přátelé. Pouze tu práci. Ja mám v Janově sestru, kamarádky, kilometr od domu rodiče. Takže hlídání zajištěno. Ale přítel tam nechce bydlet. Argumenty: nelíbí se mu tam a bude muset do práce dojíždět. Takze radši se zadluží hypotékou na 3 miliony a bude trpět, protože na vše budeme sami dva. Já bych dceru měla ve školce, do ní bych jí vozila, mám to od zaměstnáni asi 400 metrů. Moje mamka pracuje poblíž, kdyby cokoli bylo, pomůže. Sestra to samé. Přítel si myslí, že vše spolu zvládneme i bez pomoci. Potíž je v tom, že na něj není spolehnutí. S dcerou nepomáhá. Nemůžu si dojet ani na hodinu do obhodu, protože přítel nemá ani čas jí pohlídat. Má moc práce. Snažím se to respektovat, ale dost dobře si nedokážu představit, jak to bude fungovat, když budeme na vše sami.??? Jste nebo byl jste někdo v takové situaci? Jak se to dá vyřešit? Nedokážeme se dohodnout. Já myslím víc na rodinu a on zase sám na sebe, mi přijde.

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 Další »

Reklama

Reakce:

Ou
Závislačka 4993 příspěvků 26.07.18 13:13

A nemá nějaké konflikty, třeba jen vnitřní právě s vaší rodinou?

Jinak to co píšete - to není úplně ideální situace na hypotéku.

Kaileee