Střední škola na pošťáka

Anonymní
24.8.21 15:12

Střední škola na pošťáka

Ahoj, má někdo z Vás obor poštaka? Tj. Manipulant poštovního provozu a přepravy?? Nebo vaše děti jdouu nebo jsou na tomto obru?? Jsem budoucí student tohoto oboru a mám pár otázek :srdce: jestli je obor těžký, zajímavý, jestli má tento obor dobré uplatnění v budoucí profesi co vše s tímto oborem dělat.. Co vše je v tomto oboru na škole důležité?? Případně ve kterém městě jste na školu chodili? Případně děkuji za odpověď :srdce:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
703
24.8.21 15:14

To ani nevím, že je obor pošťák? :think: já jsem dělala na poště a byla to super práce :palec:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
24.8.21 15:22

Na poště se dá dělat i bez tohoto oboru, ne? :think: nebo aspoň mi to známá kdysi nabízela a to s poštou nemám absolutně nic společného.
Jinak znám jednu, teď už paní, která toto studovala, nevím kde. Jen vím, že tam měla dost matiky a bavilo jí to, v oboru pak do mateřské pracovala a práci dělat chtěla. Ale asi to nebyl ten samý obor. Já nevím :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
731
24.8.21 15:23

Na poštu už dnes není potřeba odborné vzdělání, minimálně na většinu pozic.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7323
24.8.21 15:26

Vzhledem k tomu, že jde ČP do kopru, je to takové marné studium. Přesto přeji, ať se ve škole daří

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
24506
24.8.21 16:02

Zbytečná škola, pokud nechceš dělat něco odbornějšího, tak na pošťáka a takové ty co rozváží autem balíky ti stačí základka, tam berou každého kdo má ruce a nohy a ukončenou základku. Nicméně ČP jde do háje, lepší jakákoliv škola a pak dělat třeba pro nějakou jinou přepravní společnost.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6659
24.8.21 16:03

Nejlepší je jaderná fyzika.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
24.8.21 16:23

@Uslava tohle je už dost ohraná hláška 😏

• Citovat
  • Nahlásit
6659
24.8.21 16:26
@Anonymní píše: