Stres v praci - jsem holka pro vsechno

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
7.10.19 16:49

Stres v praci - jsem holka pro vsechno

Ahoj, chtela bych se zde sverit protoze nemam komu, pripadne i jestli nema nekdo radu?
Pracuji jako sekretarka v jedne firme(nebudu jmenovat) uz to budou 2 roky a je to snad horsi a horsi. Nikdo tady ke mne nema respekt vzhledem k tomu ze jsem nejmladsi a mam nejpodrizenejsi pozici…Mam strasne moc prace co delam na pocitaci za nasi pani reditelkou a pana manazera, takze jenom nevarim kavu, ale tu kdyz prijde klient take, mam sice za ukol i nejak udrzovat poradek v nasem zazemi, ale posledni dobou si pripadam jako uklizecka, kousek od stolu mam mensi kuchynku(dalsi je prave v zazemi) kde mam pripravovat kavu, ale kolegove to berou jako umyvarnu jejich nadobi, takze neustale drez pretyka jejich hrnkami od kavy a caje vcetne sacku, to si kazdy po sobe ten hrnek nemuze normalne umyt?:( nemam v popisu prace delat jim uklizecku ale oni to tak berou, takze kdyz konecne mam hotovo vse na pocitaci, muzu jit pokracovat do kuchynky… studuji vysokou skolu a opravdu se zde snazim delat vse perfektne, ale prijdu si tu obcas jako povl… nikdo si nevazi toho co tu delam navic… nevim jestli jsem jen precitlivela? :) take na ruzne workshopy a spolecna skoleni nemuzu, jelikoz to zde musi nekdo hlidat a vzdy to delam ja, coz je mi lito, obcas bych rada nejaky workshop videla, ale mam smulu proste vzdy tu musim zustat ja a ostatni jednou, je to asi tim ze jsem tu nejmladsi a nejmin zkusena a nemam pozici jako ostatni, ale prijde mi ze mi to timto davaji velmi najevo, jinak workshop by byl vhodny i pro me kdyby mi chtel nekdo v komentari napsat ze tam nejezdim protoze to neni vhodne pro sekretarku :,( jak je to treba u vas v praci? chovate se k mladsim nebo k nizsim pozicim rozdilne? Dekuji za docteni az sem

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Lalelale