Mladá učitelka a diskotéky, kluby apod.

Anonymní
6.10.19 13:01

Mladá učitelka a diskotéky, kluby apod.

Jsem učitelka čerstvě po škole, učím svůj první školní rok na gymnáziu ve městě blízkém mému bydlišti. Na školu chodí i dost studentů přímo z mého města.
Včera jsem šla na akci v místním klubu - něco mezi koncertem a zábavou. Chvilku jsem se bavila, ale poté, co jsem vedle sebe na parketu viděla několik studentů z naší školy, jsem ztratila náladu a šla raději domů.
Dneska nad tím ale přemýšlím a říkám si, zda to nebylo zbytečné. Je mi 24 let, za zábavou jsem vždycky chodila ráda a asi se mi toho nechce vzdávat.
Můžu jít z vašeho pohledu s klidným svědomím na takové akce? Popíjet pivo, víno, dát si panáka, bavit se s přáteli a tancovat? Samozřejmě v mezích slušnosti - nepadat, nemotat se, nezvracet, nepopijet se studenty, raději tam s nimi ani nemluvit atd. :lol:

Jak píšu, jsem celkem akční člověk a nechce se mi toho vzdávat. Ale zároveň mě moje práce moc baví a chci v ní být dobrá. Kdyby to mělo pro mě znamenat minusové body, odpustím si to.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

20046
6.10.19 13:04

A proč bys ve svém volném čase nemohla jít na akci? Máš to snad v pracovní smlouvě zakázáno? Pokud nebudeš pobuřovat a kazit dobré jméno školy, tak je čistě na tobě, jak budeš trávit svůj volný čas.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17082
6.10.19 13:07

V mezich slusnosti určitě ano. Dostanes tu sice odpovedi, ze co je komu do toho, co delas ve volnem case, presto si myslim, ze jako ucitel mas jisty moralni verejny status, za ktery by jsi nemela zajit.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
47094
6.10.19 13:11

No a? Kde je problem?
Uc. jsou velmi dobre spolecnice, kdyz se jde slavit, parit a vetsina jsou ve veku moji mamky :mrgreen:. Obcas je potreba se uvolnit.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
20775
6.10.19 13:12
@Cuddy píše: