Studijní krize

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 24.10.18 14:49
Studijní krize

Ahoj holky,

potřebuju trochu poradit/povzbudit. V létě jsem se vdávala, nyní čekáme miminko a zařizujeme domeček za Prahou (zatím jsme v nájmu). Můj manžel nás dost dobře finančně zajistí oba, proto nyní nepracuju, ale ještě studuju. Já studuju VŠ, která mě moc nebaví a hlavně si nejsem jistá, jestli se oboru budu moct věnovat (z toho důvodu, že to není moc dobře skloubitelné s rodinou a povinnostmi kolem domu). Můj manžel je v tomhle spíše stará škola, že prostě muž má rodinu zajistit, žena dělá hlavně teplo domova. Není to tak, že by mě nepodpořil ve studiu, nebo že by mě nutil být do budoucna doma. Jenom já si to moc neumím představit, protože dům je přecijenom mnohem náročnější než byt, k tomu dojíždění (manželovi to nevadí, on totiž nepracuje v centru Prahy a dojížděn tam má fakt v pohodě). K tomu oba milujeme pejsky a chtěli bychom si založit i chovnou stanici a věnovat se jim. A manžel má starší rodiče, kterým bude třeba do budoucna víc a víc pomáhat. No a tak je velká pravděpodobnost, že já prostě budu doma. Starat se o dítě/děti, pejsky, dům, pomáhat jeho rodičům a když se budu chtít nějak realizovat, tak nějakou časově nenáročnou prací (například pro Avon, nebo něco v tom stylu). A tak nevidím v té škole moc smysl. Jenže jasně, vždy se může něco stát, vždy je to dobré dokončit. Tím spíš, že mi chybí jenom 2 zkoušky a diplomka. Ale jak se k tomu donutit? Mám totální krizi a odpor se do toho pustit. A nemám tam ani takový ten pocit, že musím, protože to momentálně vypadá, ž e mi to spíš bude k ničemu. Jak se namotivovat? NKlidně mi i tady vynadejte, možná to potřebuju, aby mě to nakoplo :lol:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:

ka2ka
Extra třída :D 12925 příspěvků 1 inzerát 24.10.18 14:52