Svěřily byste mi své díte?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
25138
3.11.14 09:22

Podle popisu ok, chtěla bych Tě vidět a popovídat si s tebou. Podle osobního dojmu bych to zkusila nejdřív na hodinu a pokud by bylo vše v pořádku, eventuálně na déle.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
13943
3.11.14 18:01
@Anonymní píše:
Jsem studentka pedagogické fakulty (učitelství pro SŠ). Je mi 20 let. Do léta si chci udělat kurz první pomoci.
Mám spoustu zkušeností s hlídáním dětí
  • chlapeček od 1 měsíce do 3 let, průměrně 1× týdně, když se narodil, bylo mi 15 – chodili jsme ven, k nám domů; občas jsem ho hlídala i s o rok starším bráškou
  • chlapeček, nyní rok a půl – cca od 2 měsíců ho hlídám 1 – 2× týdně – venku, u nás doma, mívám ho na celé odpoledne, takže i 6 hodin
  • dvojčata, v té době rok, hlídání asi týden – v průběhu dne u nich doma, kdy občas byla jejich maminka přítomná, občas ne
  • další 4 děti, které jsem ale měla jen občas a většinou v kočárku jen na vožení, o těch se nebudu rozepisovat

Všechny jmenované děti jsou děti známých, kamarádek, příbuzných. Hlídala jsem je/ hlídám se vším všudy – krmení, přebalování, atd. Vždy to bylo zadarmo, jednoduše proto, že mám děti moc ráda a baví mě to s nimi.
Nyní uvažuji o změně brigády na léto (případně i víkendy) a napadlo mě podat si inzerát na hlídání dětí, tentokrát bych ráda našla rodiče, kteří by mi za hlídání platili. Nebráním se jakémukoli věku, třeba i školkové děti, které rodiče nechtějí posílat o prázdninách do školky.
Svěřily byste mi jako matky svoje dítě? Jsem normální dvacetiletá holka, bydlím v malém městě, takže by si mě případní rodiče mohli proklepnout od známých z mnoha stran.
Jak velké riziko by to bylo pro rodiče a jaké pro mě, kdyby se nedejbože něco stalo?

Prosím zachovat anonym, uvádím zde osobní informace.

Já bych určitě nezareagovala na inzerát. Když bych nutně potřebovala hlídání, tak bych šla přes agenturu, nebo bych si našla nějaký „hlídací koutek“.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit