Digitální těhotenský test a jeho pravost...

Anonymní
22.6.21 19:25

Těhotenství 6 tt

Ahoj holky. Jsem trosku zoufalá. V neděli jsem měla pozitivní test. Digi test mi pak ukázal 2-3. Volala jsem tedy lékaři a dle MS bych měla byt 6tt. Jenže u doktorky mi bylo řečeno ze nic nevidí a straší mě mimodeloznim. Hcg mám 320. Myslím si ze jsem měla posunutou ovulaci o týden později než bývá. Setkal se už s tím někdo? Muze se ještě objevit fazolka? 😞 děkuji

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
26640
22.6.21 19:33

A kdy jsi mela mit ms a jak mas dlouhe cykly? Treba by jsi je mohla mit delsi a tak jsi otehotnela pozdeji.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
62
22.6.21 19:36

Ahojky, to ti vůbec neporadím. Já už jsem ve 4tt viděla fazolky, takže těžko říct. Třeba si opravdu 2-3tt ale já nejsem lékař no, přeji ať je vše v pořádku :srdce:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
22.6.21 19:36

@pikola, no poslední dobou jsem to měla rozházené. cyklus před otehotnenim jsem měla 24 ale jinak 28.

• Citovat
  • Nahlásit
22.6.21 20:00

U druhého tehu jsem byla taky takhle ve 3 TT, pozvala mě Dr za 14 dní už byl váček a za další 3 týdny bilo srdíčko. Jen klid žádný stres.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10182
22.6.21 20:19
@Aneeyj píše:
Ahojky, to ti vůbec neporadím. Já už jsem ve 4tt viděla fazolky, takže těžko říct. Třeba si opravdu 2-3tt ale já nejsem lékař no, přeji ať je vše v pořádku :srdce:

Ve 4tt si nemohla vidět nic.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
819
22.6.21 20:26

Jo, šla jsem v nějakém 6.týdnu, abych o těhotenství věděla asap a vysadila léky. Nic neviděl. O týden později už byl žloutkový váček. Těhotenství je o týden mladší než podle MS.
Podle MS mám termín porodu dnes 😂, podle utz za týden.
Držím pěsti, aby to dobře dopadlo, ale teď nenaděláš nic, musíš vydržet.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
347
22.6.21 21:25