Trochu divné praktiky v hotelu

Anonymní
21.3.24 07:47

Trochu divné praktiky v hotelu

Dobrý den,
chci se zeptat na danou situaci. Pracuji jako recepční v jednom hotelu, plat mi tady vyhovuje, protože hodně lidí k nám chodí pravidelně, dávají fajn dýška, takže já z platu zaplatím jen nájem a jinak můžu odložit, což se mi líbí. A teď k věci. Ředitelka mi to na pohovoru pochopitelně neřekla, možná si myslí, že ve 21.století to nikomu vadit nebude. Máme hosty, kteří si občas nechají poslat na pokoj slečnu a že tam spolu nebudou hrát pexeso, to dá rozum. Host zaplatí za slečnu nějakou sumu a asi 25% z té sumy jde do kapsy nám. Dokonce jednou se stalo, že zaplatil, holka přijela, pak se vrátila nešťastná, že jsou tam dva a prý do trojky, to ona nedá a on tu platbu za ní nechtěl zpátky, tak jsem to brala všechno já. Taková jsou pravidla. Taky tam chodí ale manželé od rodin, co mají milenky, pak nám manželky volají, jestli tam ten jejich není a my musíme zatloukat, zatloukat, protože on je náš pán a platí. Tak ho musíme krýt. Kolegyně mi jednou řekla, ať nejsem tak upnutá, protože prý na jednu tu společnici jsem vrhala až pohrdavý pohled. No, já bych to asi nemohla, i když nikdy neříkej nikdy, ale myslím, že na to ani nemám postavu a prsa skoro žádná. Mám taky přítele, který pochází z pobožné rodiny a řekl, že jestli je opravdu tohle práce, kterou chci dělat, třeba jen to zatajování nevěrníka. Že on by těm paním vše vyžvanil, ať si ho i vyhodí. Tak do toho se míchat nebudu, náhodou by byla psychicky labilní, něco si udělá, někdy lepší nevědět. Rodiče mi říkají, že kóšer to není, ale to není můj problém. Mám tam zůstat a být ráda, že já nejsem jedna z nich. Přítel z toho nadšený není. Lákavé to je být tam pořád, ale je pravda, že ty jejich praktiky, no…prosím anonym, info o práci

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4164
21.3.24 07:52