Účetnictví a daně

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Evalu
Zasloužilá kecalka 857 příspěvků 26.09.08 13:36
Účetnictví a daně

Po dohodě několika z nás, pro které je účetnictví profesí či možností přivýdělku nebo daně strašákem na cestě za samostatným podnikáním, zakládám tuto diskusi. Jaou vítány dotazy, poznatky, zkušenosti i zprávy o nás a našich ratolestech, co nám život přináší. Tak se ozvěte, ať víme, kolik nás tady je.

Eva

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 68 Další »
Reakce:
VeKo
Generální žvanilka 21152 příspěvků 26.09.08 15:52

Hlásím se. Jsem neplodná účetní.....
Podstoupila jsem 2 IVF a zkloubit všechny UTZ a zákroky s daňovými povinostmi byl oříšek. A ještě mě to stále čeká znova!

Potápka
Extra třída :D 10054 příspěvků 26.09.08 20:24

Jsem tu taky :wink:
A hned na začátku se přiznávám, že co jsem na mateřské, tak mi to vůbec nemyslí :roll:

JaSe
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 26.09.08 21:51

Ahoj,
přidávám se do klubu :D .
Jsem účetní na rodičovské dovolené s tříletými dvojčaty. Jelikož nemáme školku, tak mojí hlavní pracovní náplní je v současnosti péče o tříletý páreček a ve volném čase (kterého moc nemám) se začínám po letech zas věnonovat daňové evidenci 8O
Ahoj
Jana s dvojčaty

Evalu
Zasloužilá kecalka 857 příspěvků 27.09.08 14:55

Tak vítám,

VeKo, hodně štěstí při dalším pokusu, hlavně se moc nenervuj (ani pokusem, ani daněmi).

Potápko - jak dlouho jsi na mateřské? Já až na krátkou pauzu de facto 8 let a s mým myšlením to jde z kopce čím dál víc. Jseš na tom určitě ještě dobře.

JaSe, zdravím.

Holky, napište, jaký máte obor, jakou praxi, co děláte teď, ať víme, na koho se s čím obracet.

Zatím, Eva

tterka
Kelišová 5427 příspěvků 27.09.08 15:24

Ahoj holky,
omlouvám se, že vám lezu do diskuze. Já účetní nejsem, ale moc ráda bych byla. Můžete mi prosím poradit, co k tomu mám podniknout, absolvovat nějaký kurz, naučit se nějaký program???