Účetnictví a daně

Napsat příspěvek
Velikost písma:
6021
12.10.15 13:38
@j.a.n.i1 píše:
@karlle Umím odpovědět jen na to poslední - může, ale pozor na to, že se do limitu nepočítá v případně podnikání výdělek, ale příjmy, tedy tvá fakturace.

Jani, jsi si jistá, že když si OSVČ dělá DE, tak se do příjmů manželky počítá vyfakturována částka?

@karlle píše:
Ještě k těm daním…jak doložím příjem stačí pouze výpis z účtu? Na PHM stačí pouze účtenky a kniha jízd pokud teda neuplatním paušál? Mám podnikatelský účet, ale ty počátečný náklady jsem platila ze soukromého účtu nebo hotově. :nevim: Jsem opravdu laik tak se mi prosím nesmějte.
Jo a ještě manžel na mě může ještě za tenhle rok uplatnit slevu na manželku když jsem nepřesáhla výdělek 68tis?

Příjem pro účely DPFO nedokládáš nijak listinně výpisem z účtu nebo tak, jenom jej vpíšeš do daňového přiznání.
Pokud nemáš paušál na auto, tak potřebuješ knihu jízd a účtenky.
Počátěční náklady hotově nebo ze soukr účtu se také počítají, i když nejsou hrazeny z podnikatelského účtu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
101679
12.10.15 13:43

@J_Doe Jo, jsem, přišlo mi to děsně divný, tak jsem si to ještě někde ověřovala a myslím, že jsem to našla i v nějakém pokynu, číslo už ale nevím :-( pokud se tedy za poslední cca rok nic nezměnilo.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6021
12.10.15 13:47
@j.a.n.i1 píše:
@J_Doe Jo, jsem, přišlo mi to děsně divný, tak jsem si to ještě někde ověřovala a myslím, že jsem to našla i v nějakém pokynu, číslo už ale nevím :-( pokud se tedy za poslední cca rok nic nezměnilo.

Díky za info, prakticky jsem se s tím právě ještě nesetkala, ale dobré vědět… Týjo, je to ale divný…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1142
12.10.15 14:39