Učitelky MŠ, potřebuji tip na dárek :-)

6125
25.11.15 16:21

Učitelky MŠ, potřebuji tip na dárek :-)

Ahoj, jestli se tu objeví nějaká učitelka MŠ, prosím o názor z praxe… měníme školku z důvodu stěhování a já chci koupit dětem nějaký dárek. Ptala jsem se přímo učitelek, ale asi je jim to hloupé, říkaly, že se bude hodit všechno. Nemáte nějaký tip, co se opravdu ve školce sejde? Napadly mě nějaké výtvarné potřeby + auto pro kluky. Budu ráda za inspiraci.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

35028
25.11.15 16:34

Tak to si s dovolením počkám na tipy :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2943
25.11.15 16:43

Doufám, že nevadí, že nejsem učitelka ;) No já bych doporčučila opravdu výtvarné potřeby. Já jim občas donesu hromadu barevných výkresů když je vidím v Lidlu. Určitě tím nic nepokazíš. Kup třeba i kvalitní fixy či pastelky. Ve školce mají takových věci hrozně velkou spotřebu. Teď jsem viděla v papírnictví i takové ty děrovačky různých tvarů. Děti s tím můžou třeba vytvořit vánoční přáníčka.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
19208
25.11.15 16:54

Tak já nevím, my třeba výtvarných potřeb máme hodně..
co něco na rozvoj motoriky třeba? Dřevěná puzzle, různé doplňovačky, to u nás frčí nejvíc :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
19208
25.11.15 16:55

Nebo nějakou krásnou pohádkovou knížku, co bude paní učitelka číst před spaním..

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5483
25.11.15 17:01

U nás teď visí na nástěnce, že děkují za případné sponzorské dary školce, že se hodí nový plyšáci (asi nechtějí být zavaleni hromadou starých, orvaných), společenské hry, dále kancelářský papír a všemožné výtvarné potřeby na vyrábění. Myslím, že tím, cos vymyslela, určitě nic nezkazíš, naopak potěšíš.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6125
25.11.15 18:52

Díky za názory, ještě jsem mluvila s tetou, učitelkou MŠ a ta radila taky nějakou knížku nebo společenskou hru ve stylu Brain Box nebo Dobble. Mě ještě napadla hra ve styu nějaké spojovačky s čísly.