Visanne- bolestí v podbřišku.

355
25.5.21 18:42

Visanne- bolestí v podbřišku.

Ahojte, chci se zeptat vím, že spousta z vás má špatné zkušenosti s užíváním visanne a podobným lékům. Já beru něco málo přes týden a zatím žádné hrozné změny na sobě nepozoruji, jedině co mi dnes začalo dost vadit je bolest na vaječníků, nejdřív to byl tlak, jakoby před MS pak to začalo píchat. Nikdy dřív jsem to neměla a tak mě zajímá zda to může být kvůli visanne a je to normální. Jsem teď 13dc takže čas blížící se ovulace, ta, ale přece nemá být, takže…? Z čeho ty bolestí mohou být? :roll:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
18126
25.5.21 18:51

@Nika. Al z tech hormonů
Ja mela vissane na pul roku a v podstatě nonstop jsem mela bolesti, ztrátu vlasů, bolesti hlavy nebo špinění, to mi vadilo nejvíc

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat