Vodičák

286
12.5.08 11:14

Vodičák

Riešim momentálne dilemu…mnoho ľudí mi stále hovorí, že si mám urobiť vodičák. Najmä ujo stále podpichuje a tvrdí, že nie som moderná žena, že to nechápe, že študujem na výške a vodičák si urobiť nechcem.
Ja by som si ho aj urobila, ale mám strašný strach. Akoby normálne nejakú fóbiu, veď ja mám normálne strach po cestách chodiť i na bicykli, či pešo cez prechody…akosi od malička.
Mama vodičák má, no nejazdí vôbec…nechcem tiež tak dopadnúť. Máte niekto podobné skúsenosti? Rada by som strašne videla, že sa tiež niekto bál a potom to bolo úplne v pohode…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5697
12.5.08 11:36

teerinko: tak vítej v klubu. Mám přesný problém jako ty. Ráda bych tě uklidnila, ale loni jsem si udělala řidičák, chyba byla asi v tom, že jsem jezdila s autem na naftu a doma mame benzinak. V autoskole vse v naproste pohodicce, zkousky napoprve a potom jsem jednou jela s nasim autem za vesnici a potom jeste s dedovou starou skodovkou 120 a bohužel u mě se to nespravilo. Ale možná to je jen můj problém. Mám panickou hrůzu sednout do auta a řídit, řidičák mi doma leží, hrozně bych s tím chtěla něco udělat a pořád si říkám až to, až ono, až budeme mít jiné auto atd atd…

ale ty to určitě zvládneš, jsi šikovná!!!;-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1468
12.5.08 13:48

Ahoj.

Hlásím se do klubu. Též mám panickou hrůzu z řízení a řidičák jsem si ještě neudělala. Ovšem teď ho dodělala má teta, která měla obdobný blok, ale situace řídit vyžadovala, a mě to opět nakoplo uvažovat. Možná bydlet někde na vesnici, v místě malého provozu, tak to risknu … myslím, že tak „blbá“ abych se to nenaučila, snad nejsem. Ovšem ve velkém městě, plném křižovatek, semaforových i bezsemaforových, navíc okořeněných tramvajemi, … dopravních zácp, problémů s parkováním… No nějak si to nedovedu představit. Ach, jo. :( :( :( Poraďte, jak se přestat bát. Díky. :)

Beruška :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit