Vypadávání vlasů, pomůže kolagen?

1
8.6.21 13:41

Vypadávání vlasů, pomůže kolagen?

Už je to více než rok jako bojuji s nadměrným vypadáváním vlasů, vidím je všude, na podlaze, v umyvadle a je to extrém. Je pravda že to může být nedostatkem kolagenu v těle? Zkoušeli jste někdo ho doplňovat nějakými doplňky? Z reklamy mě zaujala značka purerituals. cz Co vy na to? Děkuji.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
141
8.6.21 13:59

Asi bych nešla do něčeho za takovou cenu a bez recenzí (žádné jsem nenašla).

Taky by mě odradila tekutá forma.

Já nejsem odborník na kolageny, ale.. Žádná studie, která by dokazovala, že mají kolageny účinek, neexistuje. Tělo si vytváří kolagen samo, pokud má dostatek vitaminu C, ten je fakt důležitý.

Každopádně jsem se rozhodla ho užívat. Přesvědčily mě zkušenosti druhých.

Beru Collalloc. Vybrala jsem si ho, protože má spoustu kladných recenzí a cena je taky fajn. Užívám teď druhé balení + vitamín C + Biosil.

Kadeřnice, ke které chodím několik let, mi bez nějakého mého popudu řekla, že mi hodně rostou nové vlasy.

Ale jestli je to zásluhou hlavně kolagenu nebo Biosilu nebo tou kombinací :nevim:

V Dr. Max měli na Collalloc akci 2+1 zdarma, mám nakoupeno tak, abych užívala kolagen půl roku (2 měsíce mám za sebou). Je to takový můj experiment.. :mrgreen:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
141
8.6.21 14:01

Jinak přírodní kolagen - masové vývary. A taky zařadit dýňová semínka.

V říjnu budu jako Locika. :mrgreen:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4192
8.6.21 14:07

Mám Collavio, po zhruba dvou měsících můžu říct:

• po prvním týdnu používání lepší pleť. Všimla jsem si, že jsem nějak vynechala krémování a pudrování, jsem ucházející i bez toho. Pleť vypadá nacucanější.
  • po měsíci lepší nehty, z lámavých trosek mám teď problém to ustřihnout, jak nehty na nohách.