Vysokoškolačky 2013

Napsat příspěvek
Velikost písma:
7201
5.1.14 22:39
@mimma.on píše:
@Aletheia ty jo tak to mas docela drsny.Ja bych s tou skupinou suhlasila :palec:

tak skupina založena, můžete se holky přidat ;)

https://www.emimino.cz/…olacky-2013/

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5847
5.1.14 22:41
@Aletheia píše:
Holky, nechcete založit uzavřenou skupinu? :) Myslím že by to bylo fajn.Já studuju speciální pedagogiku a zítra mi začíná drsný týden - zkoušky pondělí, úterý, středa, čtvrte, neděle a další týden už jen dvě.
Naštěstí jsem si tři udělala v předtermínu tak mám pokoj :)

Jo souhlasim ale jak se to dela ja pisu pres mobil a jsem rada ze vyjadrim co mam na jazyku teda to mas dost zkousek ja jsem zatim v prvaku a mame jen 5zk nastesti a docela dost zapoctu

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7201
5.1.14 22:42
@aspagi píše:
Jo souhlasim ale jak se to dela ja pisu pres mobil a jsem rada ze vyjadrim co mam na jazyku teda to mas dost zkousek ja jsem zatim v prvaku a mame jen 5zk nastesti a docela dost zapoctu

klikni na odkaz co jsem dala a dej přidat do skupiny a budeš tam ;)

my máme zkoušek 12 :zed: ale je fakt že mě to baví takže mi nedělá takový problém se naučit, kdybych k tomu měla odpor tak to asi fakt nedám

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2106
5.1.14 22:45

@Aletheia ja jsem si klikla na odkaz a tys me zrusila :mrgreen: :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5847
@Aletheia píše:
klikni na odkaz co jsem dala a dej přidat do skupiny a budeš tam ;)my máme zkoušek 12 :zed: ale je fakt že mě to baví takže mi nedělá takový problém se naučit, kdybych k tomu měla odpor tak to asi fakt nedám

At klikam jak klikam hce to po me najit skupinu a nikde nevidim vysokoskolacky 2013a zajel jsen az k v

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7201
@mimma.on píše:
@Aletheia ja jsem si klikla na odkaz a tys me zrusila :mrgreen: :think:

cože? :D o tom nic nevím :D zkus znova ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5847
5.1.14 22:46
@mimma.on píše: