Xbox 360 jaký typ?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Ga Briela
Kecalka 400 příspěvků 16.11.14 16:57
xbox 360 jaký typ?

Zdravím prosím o radu,
vybírám xbox 360 na heurece a vyběhlo mi nekolik obchodů, kde ho koupit, akorát u každého toho obchodu se ten xbox jmenuje jinak. Jsem začátečník a vůbec se v tom nevyznám prosím o radu jeký je mezi nema rozdíl :

Microsoft Xbox 360 500GB - N3V-00030
Xbox 360 Premium E 500GB
Microsoft Xbox 360 Premium E Stingray 500GB

Co vím určitě je, že chci xbox 360 500 Gb zatím bez kinectu. Prosím poraďte jaký typ toho xboxu mám vybrat. Jaký je mezi něma rozdíl, díky za odpovědi Gabriela :mavam:

Reakce:
Litta
Extra třída :D 13525 příspěvků 16.11.14 17:29

Proč chcete 360? Rozdíl oproti dnešní generaci je docela znát. Abyste za chvíli nekupovali Xbox One. ;) A vůbec, kupte PlayStation. Super je ta 4, ale ještě na ni není tolik her. Vyplatí se i ta 3, teď se hodně lidí zbavuje her, tak se dobře shání.

Alouska
Nováček 7 příspěvků 16.11.14 18:31

Za mě jedině s Kinectem, je to super jak snímá, na cvičení a pohybový hry parádní. Máme rok a vyřádí se celá rodina. Ta 360 nám bohatě stačí.

jaanulkaa
Ukecaná baba ;) 1037 příspěvků 16.11.14 18:53

Já bych šla prave do těch 360,ale i s kinectem… Mame a je to super…ty novy jsou hodně dráhy… A i hry na ne se zatim těžko koupi bazarovy… Na 360ky bez problému…:)

Rozdíl nevím…neukazujou se mi odkazy, tak se nemuzu kouknout…

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Epilepsie: Jak se chovat, když někdo dostane záchvat?

Na 26. března připadá Světový den boje proti epilepsii. Určený je k... číst dále >

Podlahy, které imitují kámen a textil

Kámen a textil. Dva na první pohled odlišné materiály. Jejich společným... číst dále >

Články z Expres.cz

Kopřivová a Šafářová ve společné lóži: Holky si předávaly rady a zkušenosti

Obě žily v jiných světech, jedna profesionálně hrála tenis, druhá se snažila... číst dále >