Yadine - pnutí prsou, podbřišek

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
211
5.7.22 17:07

Yadine - pnutí prsou, podbřišek

Ahoj holky. Máte některá podobnou zkušenost? První měsíc yadine úplně bezproblémový, začala jsem brát druhé platicko a v druhém týdnu mě začaly pnout prsa, jsou bolestivé na dotek, jsem nafoukla a poboliva mě trošku podbřišek. Asi bych to pochopila třeba na začátku ale pri druhém platicku? Před braním antikoncepce jsem měla vždy šílený PMS, bolestivou MS, ale to hned při prvním platicku zmizelo a první ms prisla den po dobrání platicka a ani jsem o tom nevěděla… Stalo se to některé taky? Spraví se to?

Těhotná nejsem, testy mám negativní, žádný prášek jsem nevynechala.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
549
5.7.22 17:10

Řekla bych, že je to normální. To jak ti sedla HA se vyhodnocuje až po dobrání třetího platíčka.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat