Za chvíli 17 a těhotná

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 04.04.19 17:52
Za chvíli 17 a těhotná

Ahoj všichni, chtěla bych jen říct, že nečekám nějakou chválu, nebo tak něco, ale chci slyšet názor taky od někoho jiného. Za pár měsíců mi bude 17 a zjistila jsem, že jsem těhotná. Dítě bylo samozřejmě neplánované, vzhledem k tomu, že studuji a jsem tak mladá. Mám přítele, jsme spolu rok, mluvili jsme o všem co a jak bude a rozhodli jsme se, že si dítě necháme. Vím, že to nebude lehké, ale zvládneme to. Nejhorší je, že mě moje rodina nutí na potrat :( nedokážu si představit, že bych dala svoje dítě pryč. Myslíte, že to za mě mohou rozhodnout rodiče? Když už se to stalo chci se tomu postavit a ne to hned řešit potratem :( školu si dodělám, s přítelem si hledáme být..

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 Další »
Reakce:
small.happy.wife
Zasloužilá kecalka 990 příspěvků 04.04.19 17:55

A pritelovi je kolik? Pracuje, uzivi vas?

Lychee13
Závislačka 3154 příspěvků 04.04.19 17:57
@Anonymní píše:
Ahoj všichni, chtěla bych jen říct, že nečekám nějakou chválu, nebo tak něco, ale chci slyšet názor taky od někoho jiného. Za pár měsíců mi bude 17 a zjistila jsem, že jsem těhotná. Dítě bylo samozřejmě neplánované, vzhledem k tomu, že studuji a jsem tak mladá. Mám přítele, jsme spolu rok, mluvili jsme o všem co a jak bude a rozhodli jsme se, že si dítě necháme. Vím, že to nebude lehké, ale zvládneme to. Nejhorší je, že mě moje rodina nutí na potrat :( nedokážu si představit, že bych dala svoje dítě pryč. Myslíte, že to za mě mohou rozhodnout rodiče? Když už se to stalo chci se tomu postavit a ne to hned řešit potratem :( školu si dodělám, s přítelem si hledáme být..

Přítel pracuje? Máte něco našetřené? Fakt to není sranda a bez podpory rodiny to nebude lehké.

annasmyc
Zasloužilá kecalka 632 příspěvků 04.04.19 17:58