Za chvíli 17 a těhotná

Napsat příspěvek
Velikost písma:
37145
4.4.19 18:22

Hele pokud přítel vydělává, budete mít kde bydlet tak je to relativně v klidu. Rodiče tě k ničemu donutit nemůžou. Ty dostaneš po porodu rodičák, to sice není žádná hitparáda, ale něco do toho rozpočtu přispěješ. Vybavička se dá dneska koupit za pár korun z druhé ruky. Ve škole se domluvíš buď na odkladu nebo ji dodelas třeba dálkově, určitě ti nějak vyjdou vstříc ;) neříkám že to bude jednoduché, nebude, ale bude to stát za to :hug: je bezva že se chceš postavit k problému čelem a dát tomu drobečkovi šanci a rodiče, pokud nejsou úplně z kamene, za chvíli vychladnou a vnouce přijmou :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7382
4.4.19 18:22
@Anonymní píše:
Ahoj všichni, chtěla bych jen říct, že nečekám nějakou chválu, nebo tak něco, ale chci slyšet názor taky od někoho jiného. Za pár měsíců mi bude 17 a zjistila jsem, že jsem těhotná. Dítě bylo samozřejmě neplánované, vzhledem k tomu, že studuji a jsem tak mladá. Mám přítele, jsme spolu rok, mluvili jsme o všem co a jak bude a rozhodli jsme se, že si dítě necháme. Vím, že to nebude lehké, ale zvládneme to. Nejhorší je, že mě moje rodina nutí na potrat :( nedokážu si představit, že bych dala svoje dítě pryč. Myslíte, že to za mě mohou rozhodnout rodiče? Když už se to stalo chci se tomu postavit a ne to hned řešit potratem :( školu si dodělám, s přítelem si hledáme být..

Drzim palce, at vse zvladnes :palec: :srdce: :hug:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7382
4.4.19 18:23
@Kriss Tina píše: