Žádost o prodloužení zkouškového

Anonymní
13.1.26 23:16

Žádost o prodloužení zkouškového

Ahoj,
Teď v lednu jsem měla mít státnice, ale nejsem dostatečně připravená. Zvažuji, že si zkoušky posunu na červen. Žádost o prodloužení zkouškového měla být podává nejpozději v pátek minulého týdne. Mám obavy, zda mi žádost teď uznají. Studuju při práci, ale pracovní důvody tam uvést asi nemohu. Byl jste někdo v podobné situaci?

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
20924
14.1.26 05:45

Ale prodloužení zkouškového podle mě neznamená prodloužení do zkouškového do zkouškového v dalším semestru. :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
24770
14.1.26 05:55

Prosím tě, zajdi na studijní a zeptej se na možnost pozdějšího termínu státnic. Nemyslím si, že se jedná v tvém případě o prodloužení zkouškového, to je nesmysl. Za mě, kdo nešel ke státnicím na jaře, mohl jít sice na podzim, ale v tom mezidobí už neměl status studenta. Navíc každá škola má své vlastní podmínky.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
14.1.26 06:27

Ja nešla na jaře a zapsala si prostě další semestr a statnice me čekají teď.
Jeste zvaz, jestli by jsi ro přece jen nezkusila za cenu, ze z něčeho rupnes a na jaro by sis pak měla jen ten jeden předmět. Pokud to u vás jde.

A jak SZZ jsi už přihlášena?

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
14.1.26 06:28

Na SZZ jsi uz přihlášena?

• Citovat
  • Upravit
5751
14.1.26 07:14

Nikdo se nikdy necítí být dostatečně připraven :lol:. Jdi to zkusit, uděláš minimálně obhajobu diplomky a nějaký předmět určitě taky. Zbyde ti pak míň. A kdo ví, třeba budeš mít štěstí a dáš to celé. ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8897
14.1.26 08:55