Zklamání - odměny

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 15.07.19 13:26
Zklamání - odměny

Holky, jdu se jako anonym alespoň vypovídat, nějak to na mě padlo a od rána se v sobě hrabu a je to horší a horší. Ráno jsem se dívala na účet, jestli už přišla výplata a přišla. Ale stejná jako jindy. Přitom nám ředitelka říkala, že dostala na odměny pedagogických pracovníků a že to rozdělí do červnový výplaty. Ta teď přišla a já jsem bez odměn. Už se mi to stalo minule, udělala jsem tehdy lehkou narážku a v příští výplatě jsem měla tisícovku jako odměnu, asi aby se neřeklo, přestože učitelky měly odměny o hoooodně vyšší. A teď se situace opakuje, je mi to líto, mám vztek, štve mě to a já nevím co ještě… Nejsem učitelka, jsem asistentka pedagoga, ale JSEM pedagogický pracovník. Bohužel v očích veřejnosti, i v očích pedagogů jsou asistent nuly a vidím to i na výplatě. Nikdo nevidí, že nemám žádnou nepřímou činnost, že všechny školní akce, co jsou po 13. hodině dělám zdarma, že pomůcky nebo případnou přípravu dělám doma zdarma. Na druhou stranu ta práce mě strašně baví a jsem až to ohodnocení spokojená, nechci nikam do fabriky nebo do obchodu, jsme region, kde jsou platy malý všude, takže bych si polepšila jen o trochu. Tady mi vyhovuje i pracovní doba, což by jinde byla práce na směny. No a jak se tak v sobě od rána hrabu, tak mě štve víc a víc věcí. Že mám vlastně prázdniny, ale celý dny vařím a vařím, peru, žehlím a doháním úklid baráku a zahrádky, na který během roku nebyl čas. Běží třetí týden a já nebyla ani nikde na výletě. Na druhou stranu si domlouvám, ať jsem ráda, za to, co mám, všichni jsme zdravý, nemáme půjčky nebo nedej bože exekuce, žijeme podle naších příjmů, tedy skromně, ale svobodně. Vím, že na odměny nemám nárok, ale je mi to líto. Stalo se vám to taky někdy a jak jste se s tím vnitřně vypořádali?