Změna antikoncepce - silná menstruace

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
12.1.22 00:48

Změna antikoncepce - silná menstruace

Holky pomoc! Minulý týden jsem šla ke svému gynekologovi s prosbou, aby mi změnil antikoncepci. Napsal mi kontinuální antikoncepci, kterou jsem začala brát hned ten den. Brala jsem ji tedy 4 dny a najednou mi začala velmi silná menstruace. Myslíte, že mám volat doktorovi o změnu prášků? Tohle se mi stalo poprvé za dobu co antikoncepci beru. Čekala jsem možná nějaké špinění, ale až takhle silná menstruace mě překvapila :zed:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4733
12.1.22 06:49

Volej gynekologovi a porad se s nim. Bud zkusis pockat treba 2-3 mesice, jestli se to uklidni a sedne si to, nebo to zkusite menit hned nebo zkusis pauzu a alternativni atk :nevim:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat