Změna školky na poslední rok docházky

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
7
6.5.22 13:47

Změna školky na poslední rok docházky

Dobrý den, jsem bezradná a ráda bych pohled někoho jiného. Řeším nyní problém: Jsem učitelka a od září mám nastoupit do práce. Dcera chodí do školky u nás ve městě a syn (2,5 let v září) by měl nastoupit též do MŠ, ale tam kde chodí dcera ho pravděpodobně nevezmou.
Mám možnost ho dát do MŠ v rámci ZŠ kde pracuji -vzdalené10 km(v případě potřeby mi tam vezmou i dceru).

A má otázka zní: měnili byste dceři školku na poslední rok docházky, aby byli sourozenci spolu nebo byste dával každého jinam?

Dcera je extrovert, přizpůsobí se rychle, je velmi společenská, ale tady už má vybudované vztahy a možná by tady ve městě chodila i do ZŠ (nechtěla bych jí v mojí škole učit🙂).
Syn je též společenský, ale zatím dost fixovaný, se sestrou je rád a myslím si, že by MŠ zvládal se sestrou lépe.

Obě školky jsou dobré, ač mi přijde trochu lepší (aktivnější, hezčí prostředí, přístup učitelek) ta, kde pracuji.
Děkuji za názory.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3246
6.5.22 13:57

Já ti nevím. Já dávala dceru do předškoláků taky do jiné školky, ale bylo to právě z toho důvodu, že pak ve stejné škole nastoupila do 1. třídy. Takže si našla kamarády a šli pak spolu do školy. Syn pak už nastoupil do stejný školky, jako dcera, ale dcera šla do školy, takže ve školce spolu nebyli. Pokud bys jí přehupla na rok a pak stejně šla do školy jinam, přijde mi to zbytečný, aby kluk pak nevisel ségře rok na krku, a pak si stejně bude muset zvykat, že tam bude sám :nevim: Jenom to o rok odsuneš.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
12439
6.5.22 13:59

Dala či nechala bych ji tam, kde potom půjde do školy.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16078
6.5.22 14:03