Maminky studujici medicinu

Sarik78
14.2.09 22:15

*** Maminky studujici medicinu ***

Najde se tu nejaka maminka, co studuje medicinu s malym ditetem? Ja jsem byla prave prijata ke studiu (dennimu), za 2 mesice bych mela zacit a jsem hodne na vazkach. Hlidani nemame, maly chodi do skolky, ale ta ma jen do 17 hodin, takze pokud bych potrebovala dele, nejde to. Manzel pracuje, nemuze maleho vyzvednout drive, kdy ja bych to potrebovala.

Muze mi nekde z vlastni zkusenosti poreferovat?
Dekuji

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

338
15.2.09 20:00

studium medicíny

Ahoj!

Já už teda mám studia pár let za sebou, ale na LF učím, takže o organizaci studia něco málo vím.
U nás v Brně by to velký problém nebyl - teda časově to zvádnout, protože máme studium většinou v blocích, a ty jsou denně od 7,30 do 12,30, odpoledne jsou přednášky, ale ty jsou více či méně nepovinné.
Výuka je 100% povinná, co chybíš, musíš nahradit jindy, nebo dostaneš nějakou práci navíc ( většinou).
Největší problém je přežít 1. ročník, který je organizačně nejnáročnější, pak studentů ubývá, takže je to snažší.

Jinak největší problém není jak zvládnout vyučování, ale učení. Protože medicína se opravdu musí odsedět na zadku, to kvantum, které musíš nacpát do hlavy je obrovské. Budeš na to potřebovat spoustu času, který budeš doma muset někde vzít.
Zvládnutelné to určitě je, ale jednoduché to není.

Dobré rozhodnutí a hodně sil do studia

přeje
Petit

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
35444
16.2.09 08:51

ahoj, já jsem z 1LFUlK, před 6ti lety. výuka byla také dopoledne tak max do jedné, přednášky nepovinné a málokteré byly skutečně potřebné. Jediné co trvalo do večera byly pitevní bloky, v prváku 3 týdny v obou semestrech - to bylo do sedmi do večera - na tu dobu by sis asi musela zaplatit hlídání.