1. IVF - Repromeda

• Fotoalbum (393)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
1021
30.11.11 21:10

Founik:
Jj, budu to brát v potaz, proto jsem o tom psala ;) . My to máme přes hodinu cesty a když jsou kolony…a když k tomu připočteš ty kontroly - ráno di 8 hodin na odběr krve, pak čekat na utz, často je zpoždění a než se dostaneme zpět, téměř nemá cenu chodit do práce… :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
149
1.12.11 14:40

Neschopenka

V prvé řadě děvčata, přeju, ať to vyjde, myslím na vás :-)) To čekání, jestli to vyšlo nebo ne, je skutečně nekonečné, znám to!!!! :(

Prosím, chtěla bych se zeptat na pracovní neschopnost. Já jsem předešlé 2 pokusy vždycky podstoupila přes prázdniny, tak jsem nic neřešila ( jsem učitelka na ZŠ) ale tentokrát to bude během školního roku. Plánuju si, že bych si po transferu nechala napsat neschopenku, mám strach, že v tom pracovním stresu ve škole, kde člověk není vůbec v klidu, by to nemuselo dopadnout nejlíp!!!!!! Máte nějaké zkušenosti? Budu vděčná za odpovědi :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1214
1.12.11 20:30

marta.sami: Držím palčáky, ať je to do třetice všeho dobrého. Musí to být vyčerpávající!
S pracovní neschopností ti neporadím, ale myslím, že to není vůbec problém, aby ti ji Mudr. napsal(a). Mám nejasný pocit, že mi to taky nabízela, ale já jsem ji nepotřebovala.

mia77: No to jo .. když jsem jela na odběr krve, vstávala jsem ve 4:30 :)))

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
149
1.12.11 22:57

Jj, děvčata, je to náročné - hlavně psychicky, taky finančně a časově!!!!Ale co by člověk neudělal pro toho krásného malého človíčka, po kterém touží!!!!Čekám na něj skoro už 10 let.....jako učitelce mi prošlo rukama už stovky dětí, ale znáte to, žádné vám neřekne maminko, nepřitulí se…takovou nespravedlnost na tomto světě nikdy nepochopím!!!!!!