ahojky zimní těhulky

100
10.7.04 12:02

ahojky zimní těhulky

Ahoj holčiny,

jsem nováček na stránkách, dnes jsem se zaregistrovala a hledám těhulky na pokec :P Můj termín porodu je prosinec 24.12.2004. Takže to bude vánoční dáreček.
Těším se, že se někdo ozvete.

takže zatím ahojky
romča

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

27
10.7.04 14:25

Ahoj Romčo,Já mám termín podle MS 21.12 a podle posledního UZ 11.12.Takže možná na Vánoce budeme doma.Jak jinak prožíváš Těhotenství?Monika

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6545
10.7.04 14:34

Ahoj holky,
doporučila bych vám navštívit buď deníček Listopadky nebo prosinčátka?, nebo je tady už jedna rozjetá diskuse zimních těhulek…bude vás tam více:) Je to jen doporučo:)
Gabča a Barča 29tt od PST

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
10.7.04 16:33

těhule v zimě

[/s
ize]Ahojte holky, tak já mam termín 26.1.2005.Už druhé dítě v zimě.to první jsem měla 8.12.A jak jinak prožíváte těhotenstvý?

• Nahlásit
  • Citovat
100
10.7.04 22:40

ahoj Mony

Mony6 píše:
Ahoj Romčo,Já mám termín podle MS 21.12 a podle posledního UZ 11.12.Takže možná na Vánoce budeme doma.Jak jinak prožíváš Těhotenství?Monika

Ahoj Mony,

já prožívám těhotenství báječně. Už se moc těším na miminko a je to úžasný. Jsem hrozně v pohodě. Jak se máš ty, už víš co to bude, nebo to nechceš vědět?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
12.7.04 11:45

Ahojte těhulky,ráda bych si sněkym psala,jsem tady nová.Termín mám 26.1 :P tak zatim se mějte a napište pa Hanka :D

• Nahlásit
  • Citovat
7
12.7.04 15:04

Ahoj Hanko,
tak tě vítám mezi námi, zimními těhulkami. Já mám termín 28.1.04. Už je nás tu docela dost. jak to prožíváš? Je to tvoje první mimi? Už jsi byla na ultrazvuku? hezký den.
Teri

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
12.7.04 21:49

Re: ahoj Mony