Co mě čeká na magnetické rezonanci - neurologie?

Anonymní
5.7.23 15:21

Co mě čeká na Magnetické rezonanci- neurologie?

Dobrý den, je tu někdo, kdo by mi poradil? I když vím, že přes internet se diagnóza určuje špatně, zkusím to.
Je mi 26 let a poslední dobou mám problémy s hlavou. Bolí mě, ale tak zvláštně. Ne celý/půlku dne jak jsem byla zvyklá. Ale vždy v rychlých epizodách. Je to tupá, někdy pichlavá bolest, která se vyskytuje JEN v levé části hlavy. Někdy nahoře, někdy z boku a někdy ze zadu. Ale vždy jen na levé straně. Jsou dny, kdy mám klid, ale jsou i dny, kdy to cítím několikrát denně. Vždy to rychle odezní, proto to ani neřeším prášky, ale otravuje mě to. Svěřila jsem se obvodní lékařce, čekala jsem na neurologii měsíc a tam mě doktorka prohlídla a poslala na magnetickou rezonanci. Úplně mě to vyděsilo, v podstatě mi nic neřekla a já se bojím, co se tam najde? Asi by mě tam neposílala jen tak. Opravdu mě to vyděsilo, nejsem žádný hypochondr, ale nikdy jsem takhle nikde nebyla. Je tu někdo, kdo by mi mohl poradit, jestli měl třeba podobný problém? Nebo někdo z neurologie, co si o tom myslím? Lékařka mi nic neřekla, jen mě poslala dál. A ptala se, zda mě bolí za krkem- nebolí. Na magnetickou budu čekat dva měsíce, což mě děsí ještě víc.
Děkuji všem za názory a odpovědi a prosím o anonym. Mám tu pár členů z rodiny a neví, že toto řeším a zatím chci, abych se tím stresovala sama.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
65622
5.7.23 15:23
@Anonymní píše:
Dobrý den, je tu někdo, kdo by mi poradil? I když vím, že přes internet se diagnóza určuje špatně, zkusím to.