Co na závěr roku ve školce

1077
27.5.09 11:18

Co na závěr roku ve školce

Ahoj,

Mám dotaz, snad se už příští týden malá vrátí po nemoci do školky a jelikož je tam prvním rokem, co nosíte na konec roku? a kdy to dává paní učitelce? hned jak přijde? a dáváte ještě něco paní ředitelce nebo jen učitelkám, které jsou u ní ve třídě. malá chodí do dvou tříd, do té druhé chdoí spinkat. Díky moc.

díky moc

Ivulka

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

15672
27.5.09 11:22

Řeším něco podobného - dcera je prvním (a zároveň posledním) rokem v jesličkách. Já vlastně ani nevím, kolik tet tam ráno bývá. Jedna ji přebírá a jednou jsem tam viděla ještě jednu další, ale nevím jak to je obvykle. Teď se tam navíc začaly střídat nějaké nové tety, tak taky přemýšlím, co a jak vymyslet. Já to znám jen z druhé strany - jsem učitelka ve škole, tam je to jasný :) a když jsem bývala třídní, mívala jsem co dělat, abych to všechno poslední školní den pobrala. Vidím to asi na kytičku. Teď jen nějak zjistit, kolik..

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5579
27.5.09 11:42

Tak my jsme davali loni po jedne ruzicce kazde pani ucitelce z Tadeasovy tridy (ma 2 ucitelky) a jednu pani reditelce. Ale i v nasi skolce ty tridy obcas smichaji a spi se podle situace a poctu deti co zustavaji i na spani.
Myslim, ze fakt staci dat kyticku kazde ucitelce z jeji „domaci“ tridy. Ve skole se taky nosi kytka na konci roku jen tridni ucitelce, ne vsem co cloveka uci. Davali jsme je hned jak prisel. Objevily se i treba bonboniery apod, mimo tech kyticek.
Letos to udelame stejne.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
847
27.5.09 12:04

Starší dcera dává svým 2 učitelkám a mladší také 2 a navíc ještě slečně, která jim pomáhá s oblíkáním, krmením a úklidem - i když to není učitelka, tak se o ně opravdu stará a moje dcera jí má ráda a mám pocit, že ostatní na ní zapomínají…Jo, a dáváme kytku o vánocích nějakou sladkost.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4242
27.5.09 12:09

Ahoj,