Dcera a matka

Anonymní
6.5.21 15:41

Dcera a matka

Ahojky, jdu si pro radu.
Je mi 19 let a bydlím u mámy doma, protože ještě studuji a nemám peníze na vlastní bydlení. Dopoledne škola, odpoledne brigáda. Doma funguji, uklízím, peru, vařím, prostě tak nějak všechno, ale mojí mamce to pořád přijde jako málo. Ona si to představuje tak, že já budu dělat všechno a ona nic, protože ona se o mě přeci starala, když jsem byla malá, tak jí to musím vrátit. (Podotýkám, že do úklidu se zapojuju od základky a takhle všechno dělám už od začátku střední)
Stane se třeba, že mám opravdu hodně věcí do školy, pak jdu na brigádu a nestihnu udělat pračku, vrátím se z brigády v 8 večer cca a ona mě seřve, že jsem nevděčná a ať se odstěhuju pryč, když mi přijde, že po mě chce moc. Bavila jsem se o tom s kamarádkama a taky doma pomáhají, ale není to takový extrém. U mě není den, kdy bych si mohla odpočinout, jsem opravdu už unavená.
Chtěla jsem mamce už několikrát navrhnout, že bychom si mohly rozdělit povinnosti doma 50/50 a dělat každá stejně, jenže mě vždycky utne, než stihnu něco říct.
Bydlíme v rodinném domě samy dvě, takže úklidu a práce je opravdu dost.
Teď to vypadá tak, že já dělám doma všechno, mamka občas uvaří, ale ten velký úklid dělám já.
Teď mě čeká maturita a fakt nemám čas na úklid a vaření a akorát se stresuju, hrozně málo spím.
Plánuju jít na vejšku a na kolej, šetřím si peníze, protože doma nic nedostanu, ale potřebuju to tady ještě chvíli zvládnout a nějak přetrpět, jenže jsem fakt unavená.
Myslíte si, že toho chci hodně a že jsem nevděčná? Potřebuju názor třeba od někoho, kdo má k mojí mámě věkově blíž.
Omlouvám se za anonyma, nechci, aby mě někdo poznal.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
93
6.5.21 15:45

Nic doma nedělej. Až to půjde, odstěhuj se na kolej a na matku (a i na otce) podej žalobu na určení výživného. Přeji silné nervy!

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
31852
6.5.21 15:45