Dědické řízení

14090
25.1.12 11:14

Dědické řízení

Zdravím…
Holky mám celkem vážnej problém… Po smrti táty, mě teď čeká 31.1 dědické řízení. Mluvila jsem se dvěma právníkama a ani jeden se neschodl, jak to funguje pokud po něm zůstaly jen dluhy. Bylo mi řečeno, od jednoho že se toho můžeme se ségrou zříct obě. Ale od druhého, že se může zříct jen jedna a jeden pozůstalí to stejně můsí zaplatit aby dluhy nezůstali státu. A Teď babo raď, jsem z toho úplně hotová, jelikož dluhy byly hodně veliké a při představě že by jsme je měli platit i kdyby na půl tak nebudu po zbytek života dělat nic jiného :zed: :zed:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4024
25.1.12 11:19

8o Normálně se dá zříct dědictví a státu připadne vše co vlastnil tvůj otec a to i dluhy. ;) Nevím co ti to radil ten druhý právník, ale po smrti, by měl být tvůj otec přidělen jen k jednomu vykonavateli a ten by tě měl informovat co a jak bude pokračovat.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14090
25.1.12 11:24

Oni nás přidělili jen k jedné notářce, ale já jsem se chtěla informovat ještě před tím než proběhne dědické řízení. A proto jsem z toho nějak mimo, jelikož tohle je prej zas něco nového vymyšleno hlavama nahoře, ale ani na netu jsem to nikde nenašla tak proto nevím :roll: stejně určitě budu muset počkat co se dozvím tam, ale i tak se toho dne úplně bojím abych neodešla s tím že mi přiklepnou třeba půl min. :zed: :pocitac:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
30308
25.1.12 11:27

Co vím, tak se můžete zříct dědictví obě a oni budou hledat další dědice (sestřenice, tetičky, strýčky atd) a pokud všichni odmítnou tak to připadne státu. Jediné co po Vás pak můžou chtít zaplatit je majetek co si necháte. Když je to např. v manželství, tak manželka nedá pryč vybavení bytu, proto z toho musí tu půlku vyplatit státu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4306
25.1.12 11:30
werunkaw123 píše:
Zdravím…