Děti a čtení

Napsat příspěvek
Velikost písma:
26248
14.6.24 17:33

Učím momentálně 2. třídu a tohle by nebavilo ani mě, natož abych si dovolila to předložit rodičům. Za domácí přípravu je zodpovědný rodič a je jen na něm, jestli bude s dítětem číst a rozvíjet ho nebo se na to vybodne. Mně nepřísluší jim nařizovat, čím mají vyplňovat volný čas. Já mohu jen doporučit - ale jestli k tomu rodič přistoupí, to je jen na něm. Zrovna tak je mimo moje kompetence vyžadovat důkaz, že dítě doma četlo - v lepším případě to očůrají, v tom horším se ti podaří poštvat si je proti sobě.

Jsem učitelka, ty děti nejsou moje, abych jim plánovala i volný čas.

A to že tě s tím rodiče neposlali do háje, svědčí jen o tom, že to prostě šidí a myslí si doma svoje. Fakt nevěřím, že celá třída doma každý den čte a podepisuje, to se opravdu neděje.

Spadni ze samaritánského obláčku zpátky na zem a drž se v mezích svých povinností.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7951
14.6.24 17:33
@Anonym23458 píše: Více

Hele moje děti čtou knihy samy, takže já bych v tomto případě klidně vymyslela nějaký počet stránek za den a podepsala. Protože reálně opravdu nevím kolik toho denně přečtou. Chodí do ZUŠ a sportují, takže jsou dny kdy nečtou vůbec. A pak třeba přečtou knihu za víkend. Obě čtou plynule, nepotřebují číst denně pár stránek jen proto že to nějaká učitelka vyžaduje (naštěstí ani jedna učitelka mých dětí to nevyžaduje). Daleko lepší mi přijde klasický čtenářský deník, kde jednou za čas napíší něco o té knize co přečetly.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
67563
14.6.24 17:36
@Jahru píše: Více

No my treba jsme hodne v zahranici a pak dotaz Napis na kterych hradech jsi byl…No tak to byla cista nula a i tak melo dite krasne prazdniny. :D Nebo kolik dni si spal pod stanem?
Ja tak v pulce vubec nevedela co vyplnovat, protoze proste netravime prqazdniny na Machaci pod stanem. :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7228
14.6.24 17:37