Dětský dort z pravého marcipánu

5
14.7.12 14:05

Kdo upeče dort z pravého marcipánu - Znojmo, Mikulov a okolí

Neznáte prosím na Znojemsku nebo v okolí Mikulova někoho, kdo peče dětské dorty potažené pravým marcipánem? Všichni, které jsem zatím oslovila, dělají marcipán ze sušeného mléka, ten nám však vůbec nechutná. Máme rádi spíše „odlehčené“ krémy, šlehačkové, tvarohové apod. Moc prosím o tip na nějakou šikovnou maminku, či profesionální cukrářku, která by v tomto směru vyhověla mým náročným požadavkům. Hanka

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5
14.7.12 14:09

Omlouvám se, část textu v názvu tématu se mi smazala a jelikož jsem zde nováček, nevím, jak chybu napravit… :(

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
21848
14.7.12 15:50

Zkoušela ses domluvi třeba s někým, kdo peče z marcipánu ze suš. mléka, jeslti by neudělal i z toho pravýho? Sice teda nevím, kde je rozdíl, ale nejsem cukrářka..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5052
14.7.12 16:36

Já bych se domluvila a koupila si marcipán sama třeba tady http://www.cukrarskepotreby.cz/cz/kontakt.html

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5
14.7.12 17:18

Hledala jsem na netu a oslovila pár „cukrářek“ ze Znojemska, bohužel všechny oslovené dělají právě s tím „umělým“ marcipánem a do pravého se jim moc nechce. Údajně se s ním hůř dělá…nemohu posoudit, sama nemám zkušenost, moc nepeču. Samozřejmě bych si i připlatila nebo materiál koupila osobně, ale nemohu nikoho nutit. Proto zkouším hledat na různých fórech a v diskuzích, jestli mi někdo nedá tip na někoho konkrétního. Už si i říkám, zda něco jednoduchého nemám zkusit sama, ale nevím, zda bych to zvládla. Dort upeču, krém udělám, to by mělo být v pohodě, ale z toho potahování mám hrůzu! :,(

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5
14.7.12 17:31