Dotaz pro zdravotní ,dětské sestry a porodní asistentky

15.3.17 20:41

Dotaz pro zdravotní ,dětské sestry a porodní asistentky

Dobrý den, jsem tu nová. Už jsem tu zakládala 1 diskuzi, takže jsem studentka 3.ročníku obchodní akademie a nebaví mě a chci mimo obor. Na přestup je už pozdě, takže vš možná VOŠ jiného směru. Chtěla jsem se nechat inspirovat. Jedna paní tady navrhla pár škol a v úvahu by připadala asi zdravotní, dětká sestra a porodní asistentka. Tak se vás tedy ptám, jaká ta práce je, abych měla reálné, nikoliv růžové představy. Děkuji a těším se na reakce. :kytka:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

5086
15.3.17 20:47

Jsem ARO sestra, práce je to šílená, je toho na nás hodně, ale mám ji moc ráda, baví mě, těší mě. A i plat, konečně, OK.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
15.3.17 20:51
@Lajka09 píše:
Jsem ARO sestra, práce je to šílená, je toho na nás hodně, ale mám ji moc ráda, baví mě, těší mě. A i plat, konečně, OK.
Čeho je moc? Co máš v popisu práce? Studium? Jaký je plat? Díky, jsem moc ráda, že jsem tu našla někoho ochotného z oboru. Klidně písni do zpráv. :kytka:
  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
15.3.17 20:56

@Anketníček je to fyzicky i psychicky narocna prace, ale to asi vis ;).

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14480
15.3.17 20:57

Tak ono hlavne zalezi kde chytnes misto, u soukromnika je to pohoda, spis jenom papirovani. V nemocnici uz je to horsi, dela tam segra i mamka. Jedna na ambulanci, kde se celej den nezastavi, druha na luzkach, kde delaj 12 hodinovy smeny a litaj kolem pacientu a trpi vsechny jejich vymysly. Chce to mit k tej praci trochu sklony, trpelivost a „hrosi kuzi“ kolikrat je to vazne sila :) no a platove teda zadny zazraky necekej.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5086
15.3.17 21:01